Miten merkkaatte vessan pyyhkeet (kädet, vieraat jne...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4d
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4d

Vieras
Moi!
(((Täältä kun tuppaa saamaan vastauksen joka kysymykseen... Meillä on neljä lasta (12,10,3 ja 1) ja kaksi aikuista. Vessassa on iso (?) teline, mahtuu vissiin 5 pyyhettä ja erikseen sitten saa käsisuihkun koukkuun yhden pyyhkeen alapäälle.

No nyt meillä on käytössä oikeestaan vaan peppupyyhe noille pienille omat (ja ukon kanssa sama käsisuihkussa) ja sitten epämääräisesti käsi/kasvopyyhkeitä tossa telineessä- ei kiva...)))

En haluis tussilla kirjoittaa nimiä enkä niitä rumia tarroja missä lukee nimet...

MITEN TE EROTTELETTE PYYHKEET KÄYTÖN MUKAAN?

Niitä on sellaisia koukkuripustimia, jossa joku kiva puinen kyltti, maskotti tms., jossa lukee esim. "vieraat", "kädet"... ja sit on ihan tyhjiä kylttejä, johon voi itse rustata nimet.
Ei tarvitse liimata, eikä tuhrata seiniä, vaan ripustaa siihen koukkuun se lenksu ja se nipistinpää siihen pyyhkeeseen. Siis esimerkki! :)

Jokaisella omalla nimellä pyyhe, lisäksi vieraille käsipyyhe tunnuksella "ystävät", oli kivempi kuin se perinteinen "vieras" kun ystäviähän ne vierailijat useinmiten ovat.
Ostin sellaisia punaisia ja sinisiä puusydämiä joissa teksti lukee ja päässä nipsu johon pyyhkeen saa ripustettua (ei haittaa vaikka pyyhkeessä ei olisikaan ripustuslenkkiä valmiina.
Sydämiä on myös ilman tekstiä.

Meillä kolme lasta ja kaksi aikuista. Jokaisella oma nimetty naulakko jossa kaksi koukkua, yksi käsipyyhkeelle ja yksi kylpy/pyllypyyhkeelle. Lisäksi vieraille samanlainen jossa kaksi käsipyyhettä. Naulakot niin alhaalla että lapset ylettyvät paitsi 1v8kk.

Ei mitenkään. Jos tulee vieraita, laitetaan vaan pari pientä ja samanlaista käsipyyhettä siihen, joita molempia voi käyttää. Itse kyllä erotetaan esim. naama- ja käsipyyhkeemme toisistaan.

mä oon koittanut etsiä nättejä kylttejä tyyliin "vieras" tai "kädet" löytämättä. en tosiaankaan halua mitää sydännipsuja ja pitäis olla tyylikkäät.. prismoissa on jotain muovisia seinään liimattavia, mut ne on jotenki niin kasaria.. vaikka muotia olisikin niin ei meille. sit jossain sisustus- ja lahjatavaraliikkeissä on puisia mut nekin on monesti pilattu jollain kukan kuvilla.

mistä löytäis tyylikkäät??? ja nimenomaan kyltit, ei roikkuvia nipsuttimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Ei mitenkään. Jos tulee vieraita, laitetaan vaan pari pientä ja samanlaista käsipyyhettä siihen, joita molempia voi käyttää. Itse kyllä erotetaan esim. naama- ja käsipyyhkeemme toisistaan.

otatko kasvo- ja pyllypyyhkeet aina pois vieraiden tultua? ku siis meillä vauvan pyllypyyhe ja oma kasvopyyhe vessassa myös eikä olisi kiva jos vieras niihin kätensä pyyhkii. oma porukka tottakai tietää mikä kuuluu kenellekin..

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:

otatko kasvo- ja pyllypyyhkeet aina pois vieraiden tultua? ku siis meillä vauvan pyllypyyhe ja oma kasvopyyhe vessassa myös eikä olisi kiva jos vieras niihin kätensä pyyhkii. oma porukka tottakai tietää mikä kuuluu kenellekin..

No meillä ei ole lapsia, eikä me itse käytetä pyllypyyhkeitä. Mutta siis omat pyyhkeet otan joo pois silloin. Meillä käy älyttömän harvoin vieraita joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
mä oon koittanut etsiä nättejä kylttejä tyyliin "vieras" tai "kädet" löytämättä. en tosiaankaan halua mitää sydännipsuja ja pitäis olla tyylikkäät.. prismoissa on jotain muovisia seinään liimattavia, mut ne on jotenki niin kasaria.. vaikka muotia olisikin niin ei meille. sit jossain sisustus- ja lahjatavaraliikkeissä on puisia mut nekin on monesti pilattu jollain kukan kuvilla.

mistä löytäis tyylikkäät??? ja nimenomaan kyltit, ei roikkuvia nipsuttimia.

Käypä Pentikillä.

Meillä on vessassa vaan yksi tai kaksi pyyhettä ja ne on kaikkien käytössä käsiä kuivattaessa. Muu pesu hoituu kylppärissä aina. Ei olla siis vessan pyyhkeitä merkitty mitenkään.

Meillä yksi käsipyyhe, toinen kasvoille ja yksi pepulle. Käsi ja kasvopyyhkeen päällä lukee. Pyyhkeitä vaihdetaan usein. Kasvopyyhe erikseen, koska mua inhottaa pyyhkiä naama samaan, joihin muut pyyhkineet käsiään.

Meillä on ainoa vessa kylppärin yhteydessä. Kylpypyyhkeille on ihan oma naulakkonsa toisella seinällä, lavuaarin vieressä on käsipyyhe, jota käyttävät niin vieraat kuin oma väkikin.

Yhteistyössä