Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusin reseptin kerran vuodessa. Reseptiin siis kirjoitetaan vuoden lääkkeet, 100 tablettia otan kerralla, ne riittävät reiluksi kuukaudeksi. Käytän jännitykseen ja olen syönyt kyseistä lääkettä jo vuosia.
aika reilusti kyllä syöt sitä, keskimäärin 3,2 tablettia vuorokaudessa...Alkuperäinen kirjoittaja n:Mulla on vuoden resepti 40 mg:n Propralille, eli 12 x 100 kpl.
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä uskoisko:aika reilusti kyllä syöt sitä, keskimäärin 3,2 tablettia vuorokaudessa...Alkuperäinen kirjoittaja n:Mulla on vuoden resepti 40 mg:n Propralille, eli 12 x 100 kpl.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä uskoisko:aika reilusti kyllä syöt sitä, keskimäärin 3,2 tablettia vuorokaudessa...Alkuperäinen kirjoittaja n:Mulla on vuoden resepti 40 mg:n Propralille, eli 12 x 100 kpl.
Tehokkaampiakin lääkkeitä verenpaineelle on olemassa. Eikö tuossa ole mahdoton vaivakin joutua nyt ottamaan 3-4 kertaa päivässä lääkkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uusin reseptin kerran vuodessa. Reseptiin siis kirjoitetaan vuoden lääkkeet, 100 tablettia otan kerralla, ne riittävät reiluksi kuukaudeksi. Käytän jännitykseen ja olen syönyt kyseistä lääkettä jo vuosia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:Ajattelin asiasta kysellä kun itse käytän jännitysoireisiin, kuten sydämen tykytykseen, käsien vapinaan ja punasteluun. Joskus uusin reseptin 1krt/kk, joskus harvemmin. Tuntuu vaan välillä että tuo 1krt/kk on liikaa siksi asiasta kyselin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä uskoisko:aika reilusti kyllä syöt sitä, keskimäärin 3,2 tablettia vuorokaudessa...Alkuperäinen kirjoittaja n:Mulla on vuoden resepti 40 mg:n Propralille, eli 12 x 100 kpl.
Tehokkaampiakin lääkkeitä verenpaineelle on olemassa. Eikö tuossa ole mahdoton vaivakin joutua nyt ottamaan 3-4 kertaa päivässä lääkkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:Ajattelin asiasta kysellä kun itse käytän jännitysoireisiin, kuten sydämen tykytykseen, käsien vapinaan ja punasteluun. Joskus uusin reseptin 1krt/kk, joskus harvemmin. Tuntuu vaan välillä että tuo 1krt/kk on liikaa siksi asiasta kyselin![]()
No ehkä jotain antibioottikuureja, mutta aniharvoja lääkkeitä pitkäaikaiskäytössäAlkuperäinen kirjoittaja cv:Melko monia lääkkeitä otetaan esim. 3x pv! =D
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sannuli88:Ajattelin asiasta kysellä kun itse käytän jännitysoireisiin, kuten sydämen tykytykseen, käsien vapinaan ja punasteluun. Joskus uusin reseptin 1krt/kk, joskus harvemmin. Tuntuu vaan välillä että tuo 1krt/kk on liikaa siksi asiasta kyselin![]()
minkä vahvusta sulla on? itelläni samaa 10mg.. ja tuntuee ettei oo ehkä ihan riittävä annostus.. ja samoihin oireisiin käytän minäkin.