Kuinka usein teillä suudellaan?

  • Viestiketjun aloittaja "Miia"
  • Ensimmäinen viesti
Ollostyyty
Kuusi vuotta yhdessä, neljä naimisissa, kunnon suudelmia ei ole ollut oikeastaan ikinä... Alkuun yritettiin mutta se oli/on niin kiusallisen kömpelöä, liekö meillä olleet niin eri tyylit että itse vetäydyin koko hommasta...:( nykyään siis päivittäin nopeita pusuja, suhde on aivan ihana - paljon hellyyttä, huomioimista ja rakkautta mutta joskus mietin miksi meidän huulet on kuin eri paria! Seksin aikana voidaan satunnaisesti suudella vähän, mutta siihen se jääkin. Tähän asti oon aina ajatellut että me ollaan maailman ainoa pari (kärjistetysti) joka tätä ei harrasta, lohdullista lukea että ei näköjään ollakaan ainoita. Ikävöin kiihkeitä, seksiin päättyviä suutelemisia.:(
 
kiitos ei
Joskus, kerran-pari viikossa ehkä. Seksin aikana ei juuri koskaan, en pidä siitä yhtään, mutta miehen mieliksi joskus korkeintaan. Suukottelu on ihanaa, mutta ei sen enempää kiitos. Meillä suutelu ei koskaan johda seksiin kun se vie kyllä tehokkaasti kaikki haluni. Kielareita ällöttävämpää asiaa en tiedäkään ja mulle sentään rimmimg on ok :D
 
gtrggfhbgf
tavan vuoksi tapaamispusut, kunnon suudelmia vain kun seksi mielessä ja silloinkin turhan myöhään, olis ihan kiva esileikkinä nääs....kaipaan kyllä ja kivaa olis, mut ei oikein ole tuota intohimoa keskenään enää, pitäsi herätellä kyllä.....
 

Yhteistyössä