Kuinka usein teette "sitä" tai ootte "silleen" parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pämpäm*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pämpäm*

Vieras
Tuli vain mieleen, yks tuttu kun sanoi, kerran, että "en ees muista millon on viimeks tehty jotain semmosta tai oltu silleen, ei moneen kuukauteen, eikä mua kiinnosta ees".

Olin vähän että häh...

Itse kun olen sellainen, että kyllä seksi maistuu, maistuis useamminkin, mutta kun asutaan vielä toistaiseksi miehen kanssa eri paikkakunnilla, niin menee tuo yhdessä oleminenkin kyllä sitten aina viikonloppu-painoitteiseksi.

Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen, ja kun yksi ex-kaverini aikoinaan sanoi, että kun rupeaa jonkun kanssa seurustelemaan niin "ei saa mennä heti sänkyyn, ei edes kahden tai kolmen kuukauden seurustelun jälkeen, pitäis oottaa ainaki puoli vuotta ennenkuin tietää onko se toinen tosissaan".

Siis mitäs hittoa, aika kieroutuneet mielipiteet, mitä sitä turhaan oottelemaan jos kumpikin haluaa ja hyvältä tuntuu. Ei se tavara siitä kulu!

Nykyisen kanssa olin tapaillut varmaan parisen viikkoa kun ekan kerran seksiä harrastettiin. Mitä väliä.

[keskustelu siirretty]

...kivan virkistävä aloitus, näitähän ei täällä ole koskaan ennen ollutkaan...

Ja tässä yhtä kivan virkistävä vastaus: riippuu siitä, että kuinka olemme kotona, terveenä, onko kuukautisia jne. jne. jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Väenö:
Lienöö, että aena on naetu ku o alakanu jököttämmään.

Nii, ja jos sillon kun alakaa jököttämmään, eekä akka oo härillään, niin nasaotetaan kunnon luunappi "luisuotan" peähän! Van jo herkiää jököttämästä.

Njoo mikäli maineella ei oo mitään välii ja jos itelle käy se että on mahollisesti vain pelkkä panopuu kaikille treffikumppaneille... siis jos henkisesti kestää sen että mies saattaa jättää pian sen jälkeen kun sai haluamansa, ni mikäs siinä. Tämmöstä asiaa ei voi tietää ainaka viikon kahen tuttavuuen jälkeen, että mitä toisella on mielessä. Myöskin "sana" kiertää... Noh, me ollaan kaikki erillaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Njoo mikäli maineella ei oo mitään välii ja jos itelle käy se että on mahollisesti vain pelkkä panopuu kaikille treffikumppaneille... siis jos henkisesti kestää sen että mies saattaa jättää pian sen jälkeen kun sai haluamansa, ni mikäs siinä. Tämmöstä asiaa ei voi tietää ainaka viikon kahen tuttavuuen jälkeen, että mitä toisella on mielessä. Myöskin "sana" kiertää... Noh, me ollaan kaikki erillaisia.

"mies saattaa jättää pian sen jälkeen kun sai haluamansa..." Tässä se taas nähtiin ja luettiin. Nainenhan ei saa haluta. Entä jos se olikin nainen, joka sai haluamansa ja jättää?

Itse just viime yön vietin miehen kanssa, jonka tapasin toista kertaa treffeillä. Minut passattiin ihan piloille, syötettiin ja juotettiin ja "täysihoito" oli mahtava kaikin puolin. Pitkästä aikaa SAIN ja ai että tuntuu edelleen hienolta. Jos mies ei enää haluaisi tavata niin sitten ei voi mitään mutta kaduta ei yhtään. Mahtava fiilis.

Onko oikeasti väliä mitä muut sinusta ajattelee? Jos sen mukaan elämääsi elät, niin paljosta jäät paitsi.

En mistään oo paitsi jäänyt, ihan vakituinen suhde on eikä tarvi ympäri kyliä käydä lorttoansa jakelemassa. En elä näin muiden mielipiteiden takia, vaan ITSENI takia. En kestäis itteeni sellasena ja oman arvontunto menis. Mutta sinähän n46 teet ihan niinkuin parhaaks näet, ei se mun napaa kaivele nääs. Ja toisekseen, missä kohdin tekstissäni lukee että nainen ei saa haluta? Turha alakaa vääristelemään asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja n46':

"mies saattaa jättää pian sen jälkeen kun sai haluamansa..." Tässä se taas nähtiin ja luettiin. Nainenhan ei saa haluta. Entä jos se olikin nainen, joka sai haluamansa ja jättää?

Itse just viime yön vietin miehen kanssa, jonka tapasin toista kertaa treffeillä. Minut passattiin ihan piloille, syötettiin ja juotettiin ja "täysihoito" oli mahtava kaikin puolin. Pitkästä aikaa SAIN ja ai että tuntuu edelleen hienolta. Jos mies ei enää haluaisi tavata niin sitten ei voi mitään mutta kaduta ei yhtään. Mahtava fiilis.

Onko oikeasti väliä mitä muut sinusta ajattelee? Jos sen mukaan elämääsi elät, niin paljosta jäät paitsi.

Hyvä kun joku nainen kumoaa jo valmiiksi opitun kaavan ja tekee prikulleen niin kuin tuntuu itsestä. Miehet on kautta aikoihin pitäneet itsestään isoa melua ja he pukkivat ketä vain mikä liikkuu? Ovat aina pitäneet huolta yleensäkin naisista, jotta varmasti huono maine säilyy. Onko miehillä sittenkin peniskateus, ettei vaan nainen pääsisi nauttimaan..vieläkin paremmasta, kun sellaisia on todella? tiedä sitten mikä onko totta. Minä teen niinkuin minusta tuntuu. Otan, petän, nautin ja jätän.

Jaa, oonkohan mää sitte tosi aataminaikunen näissä jutuissa. Mun mielestä vain semmonen ihminen ansaitsee hyväkskäytön ja pettämisen joka tekee sitä itsekkin.
Kaikki ei kuitenkaan sellasia oo joten ansaitseeko semmonen ihminen sen joka toisesta välittää aidosti ja haluaa muutaki ku persettä/munaa? On kyllä mahottomaks menny.. eri asia on kokonaan nää ns. seksisuhteet joissa kumpiki osapuoli on tietonen että "muuta ei ole tulossa". Sehän ei satuta kumpaakaan osapuolta, ei ainakaan pitäisi. Ite oon nii vanhanaikanen etten kykenis tollaseenkaan mutta kukin taaplaa tyylillään, en tuomitse ketään. Joo ja nää oli sitte vaan mun mielipiteitä.. ei taida löytyä muita näin "aataminaikusia" immeisiä" ;)

Eletään 2000-lukua. Ei 1700-lukua. Kyllä seksielämää jo pidetään yhtä normaalina naisillekin kun niille miehillekin, myös pikasuhteissa ja asiana sinänsä. Kyllä se on kahden kauppa, jossa kumpikin saa ja ottaa ihan yhtä lailla. Toivottavasti siis vain kahden, niitä kolmannen korvapuusteja en arvosta...

Et nyt tajunnut viestin pointtia. Siis tuohan on ihan ookoo jos henkisesti sen kestää jos dumpataan sekstailun jälkeen. On vaan meikäläisellä ollu monenmoista tuttua jotka on tullu itku silmässä valittaan ettäku "miehet jättää, haluaa vain seksiä ja nyt mua huoritellaan pitkin kyliä". Ja nämä tyypit on ite menny liian äkkiä sänkyyn. Ei piä sitte valittaakka, vai?

meillä nairahan usein, siinä ei lasketa koska viimex......
mikäs sen mukavampaa, kun oman ukon kanssa haluttaa usein. joskus monta kertaa päivässäkin...

lappi on sellain paikka missä tää halukkuus korostuu kummallakin jostain syystä, lieneekö se siinä, että ollaan lomalla ja on aikaa....
ja äskettäin kun palailttiin lomalta lapista, niin ukolla jökkäs useaan otteeseen matkalla, kostea olin minäkin....
mutta sovittiin ettei pysähdytä kiksauttamaan, vaan ajetaan kotiin, ja HETI kun päästään perille niin ei kun pilin ja pillakan pesuun ja sitten aaah ihanaa.... ja se oli taas kerran kummastakin upeeta, nobelin olis voinu antaa sille kuka keksi naimisen....

Mä kyllä menen sänkyyn, jos mua sattuu silloin huvittamaan. En ajattele, että 'mjaa, nyt mennyt vasta 8 päivää, ei voi harrastaa vielä seksiä, ettei mies vaan sitten jätä, kun sai'. Onpa typerä ajatus. jos huvittaa, niin sitten huvittaa. En tarkoita sitä, että tuntemattomien kanssa pitää hyppiä sängystä toiseen, mutta jos nyt on useammilla treffeillä ollut ja kumppani vaikuttaa kivalta, niin mikä ettei. Jos on niin hölmö, että seksiä saatuaan katoaa, niin olipas löyhät eväät alunperinkin.

Jos joku haluaa kärvistellä puoli vuotta, niin ihan sama minulle. Teen itse niinkuin haluan. Ja turha yrittää syyllistää ihmisiä (=naisia) joillain 'maineella'. Ei mikään huora tartte olla, jos on terve, nuori nainen, joka haluaa mieheltä seksiä.

Eiks teitä, arvon naiset, todellakaan yhtään hävetä kulkee tuolla kaduilla ja pubeissa jos lähes joka toinen vastaantuleva jannu on "testattu"? Ja nää jannut sitte vielä puhuu ja naureskelee keskenään... herätys! Ai nii joo mut, eihän sillä maineella mitään välii ollutkaa.. daa!

Alkuperäinen kirjoittaja zippo79:
Eiks teitä, arvon naiset, todellakaan yhtään hävetä kulkee tuolla kaduilla ja pubeissa jos lähes joka toinen vastaantuleva jannu on "testattu"? Ja nää jannut sitte vielä puhuu ja naureskelee keskenään... herätys! Ai nii joo mut, eihän sillä maineella mitään välii ollutkaa.. daa!

no höh. Se onkin hyvä juttu, kun ne miehet testataan moneen kertaan. Kyl tiedetään keitä on testattu, eikä niitä kukaan täysjärkinen nainen ota vakavasti

Viestiketjun aloittajalle tiedoksi vain että kaikki ihmiset ei ole samasta puusta veistettyjä. Mitä sitten, vaikka joku harrastaa harvemmin seksiä kuin sinä? Ei se tee kenestäkään yhtään huonompaa tai epänormaalia ihmistä. Me kaikki ollaan yksilöitä tässäkin asiassa ja eiköhän jokainen pariskunta päätä ihan itse mikä on heille ns. normaalia. Joillakin se voi olla joka päivä, joillakin kerran viikossa tai kerran kuussa ja joillakin vaikka kerran vuodessa! Jos se kummallekkin on ookoo, niin mitä siinä on sillon ulkopuolisilla nokan koputtamista? Typerää ylipäätään verrata tämmösiä asioita toisiin, keskenäänhän tämmöset asiat pitää ratkasta eikä sen mukaan että kuinka useasti ja millälailla muut "sitä" harrastaa.

Itellänikin on kausia jolloin huvittaa ja kausia jolloin ei huvita ollenkaan, tähänkin on monta monituista syytä mitä en nyt ala tässä erittelemään. Ilmeisesti kuitenkin joittenkin mielestä pitäis siitä huolimatta suostua vähintään kerran viikossa vaikka vastentahtoisesti että olis "normaali". Huvittavaa.. Onneks on ukko joka ei painosta sillon ku ei huvita, eihän sitäkään aina huvita eikä niin voi olettaakkaan.
Mutta tää meiän suhde ei perustukkaan pelkkään seksiin, se on vain "mauste"elämässä eikä pääsisältö. Jalkovälillään ajattelevaa miestä en kauan kattoiskaan.

On myös tavanomaista että varsinkin pitkissä vuosia kestäneissä parisuhteissa alkuhuuman hälvennettyä kun ollaan jo arkiintuneita niin seksitouhut vähenee ( tämäkään ei päde kaikkiin, yksilöllistä sekin ) mutta se ei välttämättä tarkoita sitä etteikö se toinen olisi yhtä tärkeä kuin ennenkin.

Täh?: "Ittellänikin on kausia jolloin huvittaa ja kausia jolloin ei huvita ollenkaan, tähänkin on monta monituista syytä mitä en nyt ala tässä erittelemään. Ilmeisesti kuitenkin joittenkin mielestä pitäis siitä huolimatta suostua vähintään kerran viikossa vaikka vastentahtoisesti että olis "normaali". Huvittavaa.. Onneks on ukko joka ei painosta sillon ku ei huvita, eihän sitäkään aina huvita eikä niin voi olettaakkaan.
Mutta tää meiän suhde ei perustukkaan pelkkään seksiin, se on vain "mauste"elämässä eikä pääsisältö. Jalkovälillään ajattelevaa miestä en kauan kattoiskaan.
On myös tavanomaista että varsinkin pitkissä vuosia kestäneissä parisuhteissa alkuhuuman hälvennettyä kun ollaan jo arkiintuneita niin seksitouhut vähenee ( tämäkään ei päde kaikkiin, yksilöllistä sekin ) mutta se ei välttämättä tarkoita sitä etteikö se toinen olisi yhtä tärkeä kuin ennenkin."

Niin, siis tottakai on ymmärrettävää, ettei joskus haluta ja että elämässä tulee tilanteita, joissa seksi on ehkä alimmaisena prioriteettijärjestyksessä. Jos sekä haluava _että haluton_ ottavat osavastuun suhteen huoltamisesta ja kumppanin hyvinvoinnista, kaikki on ok. Mutta, on todella paljon näitä haluttomia ihmisiä, jotka itsekkäästi vain ajattelevat ettei heidän tarvitse tehdä mitään kumppaninsa eteen tai edes keskustella seksittömyydestä. Ja se on törkeää. Haluton ikään kuin vie toiselta mahdollisuuden seksuaalisuuteen (runkkaus ei korvaa seksiä, juu knou), joten kyllä hänen tulisi tämä todella merkittävä menetys yrittää kumppanille jotenkin korvata. Tai sitten se haluton ei aidosti rakasta puolisoaan. Miksi vain enenmmän haluavan pitäisi tukahduttaa itseään ja haluton vain olla möllöttää ja haluaa sitten jos sille päälle sattuu? Jos ihmisellä on normaalit seksuaaliset halut ei se tarkoita että seksi olisi elämän tai suhteen pääsisältö - ehkä osa ihmisistä sitten vaan osaa nauttia seksistä enemmän kuin toiset. Olen pahoillani teidän kuivakampien puolsta ;)

Taas tuo "normaalit seksuaaliset halut", siis kuka voi määritellä sen mikä on normaalia? Ja joillakin seksi tosiaan on elämän pääsisältö, näitä on nähty. Mutta saa mun puolesta ollakkin, olen pahoillani teidän "märkäkampien" puolesta ;)

Samaa mieltä olen kuitenkin tuosta että pitäähän totaalisesta seksittömyydestä ainakin keskustella ja yrittää päästä jonkunlaiseen yhteisymmärrykseen ja ratkaisuun. Eihän se oikein toista kohtaan ole jos antaa asian vain olla. Mutta mua on aina ärsyttänyt nää ihmiset jotka automaattisesti aattelee että suhteessa on jotain vialla tai että jompikumpi tahallaan pihtailee tai ei rakasta toista jos seksiä sattuu olemaan harvoin. Yhtälailla vois sitte aatella että suhteessa on jotain vialla jos seksiä on joka päivä.

Mitä pahaa siinä on jos on seksiä joka päivä? Mielellään mä sitä ainakin teen oman kullan kans vaikka vähän useamminkin mitä nyt, eri kerran, pari viikossa, sillä seksi ei ole mulle ainakaan mikään vastenmielinen asia, vaan luonnollinen, kahden ihmisen välinen toiminto.

Lue tarkemmin ennenku vastaat! Teidän useasti sekstailevien mielestähän siinä harvemmin sekstailussa on jotain pahaa! Käänsin sitten asian toisinpäin että YHTÄLAILLA voitais ajatella teistä joka päivä sekstaavista, että se ei ole normaalia! En tosin ajattele itse näin vaan normaalia on se mikä ite kullekkin sopii. Hiffasikko vai pitääkö vääntää rautalangasta?

vähän kun lomakohteen valinta: jos pariskunnasta molemmat haluavat kaupunkilomalle, ei siinä rantakohteen rakastajan paljon auta tupista, tahi toisinpäin. Mutta jos pariskunnasta itsestään toinen haluaa hiekkarannalle ja toinen kulttuurikohteeseen, sitten pitää vaan vuorotella. Ellei sekään kerta kaikkiaan onnistu, sitten näyttävät lomailevan erikseen ja eri kohteissa...

Alkuperäinen kirjoittaja pämpäm*:
Tuli vain mieleen, yks tuttu kun sanoi, kerran, että "en ees muista millon on viimeks tehty jotain semmosta tai oltu silleen, ei moneen kuukauteen, eikä mua kiinnosta ees".

Olin vähän että häh...

Itse kun olen sellainen, että kyllä seksi maistuu, maistuis useamminkin, mutta kun asutaan vielä toistaiseksi miehen kanssa eri paikkakunnilla, niin menee tuo yhdessä oleminenkin kyllä sitten aina viikonloppu-painoitteiseksi.

Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen, ja kun yksi ex-kaverini aikoinaan sanoi, että kun rupeaa jonkun kanssa seurustelemaan niin "ei saa mennä heti sänkyyn, ei edes kahden tai kolmen kuukauden seurustelun jälkeen, pitäis oottaa ainaki puoli vuotta ennenkuin tietää onko se toinen tosissaan".

Siis mitäs hittoa, aika kieroutuneet mielipiteet, mitä sitä turhaan oottelemaan jos kumpikin haluaa ja hyvältä tuntuu. Ei se tavara siitä kulu!

Nykyisen kanssa olin tapaillut varmaan parisen viikkoa kun ekan kerran seksiä harrastettiin. Mitä väliä.

Sitten kun muutatte yhteen ja ootte joku 4v asunu yksissä, huokailet ihan samaa kuin tuo sun kaverisi.

Alkuperäinen kirjoittaja pillakka:
meillä nairahan usein, siinä ei lasketa koska viimex......
mikäs sen mukavampaa, kun oman ukon kanssa haluttaa usein. joskus monta kertaa päivässäkin...

lappi on sellain paikka missä tää halukkuus korostuu kummallakin jostain syystä, lieneekö se siinä, että ollaan lomalla ja on aikaa....
ja äskettäin kun palailttiin lomalta lapista, niin ukolla jökkäs useaan otteeseen matkalla, kostea olin minäkin....
mutta sovittiin ettei pysähdytä kiksauttamaan, vaan ajetaan kotiin, ja HETI kun päästään perille niin ei kun pilin ja pillakan pesuun ja sitten aaah ihanaa.... ja se oli taas kerran kummastakin upeeta, nobelin olis voinu antaa sille kuka keksi naimisen....

ai miten paikkakunta voi vaikuttaa asiaan? kuinkahan meillä täällä vantaalla, pitäisikö muuttaa lapin korpeen?

Kerran päivässä on se normaali. Usein kerran aamulla ja kerran illalla, toinen kerta jää monesti tosin pois esim kiiree tai väsymyksen takia, joka on harmi, mutta tyytyväisiä silti olemme molemmat, ainakin mieskin on näin sanonut.

Yhteistyössä