kuinka usein tapaatte muita lapsiperheitä?

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
silloin kun olin kotona tytön kanssa käytiin lähes joka päivä jonkun kaverin luona jolla lapsia. Nyt kun päivät menee töissä, niin ei kerkee eikä jaksa....harvoin sitä enää käydään kyläilemässä.
 
satunnaisesti. harvoilla ystävistäni on lapsia. naapurissa asuu nyt vielä jonkin aikaa itseni ikäinen äiti, jolla on omaani kuukauden vanhempi. näiden kanssa ollaan jonkun verran ulkioltu ja tytöt kyllä viihtyy yhdessä.
 
Liian harvoin.Hyvät ystävät perheineen ovat muuttaneet kauemmas,eikä mulla ole ajokorttia.Tapaaminen on hankalaa aikatalujen kanssa,on kerhoa,eskaria jne.Uusia äitikavereita on vaikeaa löytää näin kolmekymppisenä,tuntuu että kaikilla on ne omat kuviot.Olisi kiva tapailla samanhenkisiä äitejä kyläilyn merkeissä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 23:12 Tara kirjoitti:
Haluaisin tavata, mutta tällä hetkellä ei ole muita kuin nettituttavuuksia :ashamed:

Ketään kun en tältä paikkakunnalta tunne, ja vielä tämmönen umpimielinen kun oon...
Sama tilanne. :whistle:
Tai itellä riittäis hommaa muutenkin mutta mukula kaipaisi kovasti ystäviä, ym.
 
Silloin tällöin on paras ilmaus. Vauvauinnissa joka viikko, mutta "kotioloissa" harvemmin. Kaikilla tuntuu olevan omat menot, ja aikataulujen yhteensovittaminen työlästä, vaikka paljon vauvallisia tuttuja onkin kaupungissa ;)
 
ainaku vaan on mahdollista =) näin mammalomalla tulee välillä tarvetta saada seuraa,mutta lapsiperhetuttuja ei montaa meillä ole :'( mut kyllä yleensä ainaki kerran viikossa tapaan jonku toisen äidin ja lapsen :D
 
Liian harvoin. Ehkä 1-3 kertaa kuussa. Meillä ei kavereilla juurikaan ole lapsia, vielä. Tosin tilanne muuttuu lähikuukausina. Tässä pitäisi skarpata, sillä mä kaipaan toisten lastellisten seuraa.
 
Noin 4-5 kertaa viikkoon + syksystä kevääseen on sitten muskari ja kerho. Lähipuistossa käy myös paljon äitejä ja perhepäivähoitajia lapsineen joten esikoiselle on leikkikavereita. Harmillisen vähän tuntuu kuitenkin ketään kiinnostavan tutustua sen paremmin :/ vaikka monenkin kanssa hyvin juttu luistaa. Kiva olisi saada kahvitteluseuraa ja uusia tuttavuuksia lisääkin kun kotiäitinä vielä jonkun aikaa tulen olemaan. =)
 
kaksosten äiti
1-2 krt/vko. Tässä lähellä asuu pari kaveria jotka molemmat ovat kotona lastensa kanssa. Lisäksi tässä omassa pihapiirissä on toinenkin kotiäiti lapsineen, heistä saadaan yleensä pihalla seuraa. =)
 

Yhteistyössä