kuinka usein syötte makeaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja candy woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

candy woman

Vieras
mä olen nyt makeislakossa ens kuun loppuun asti. välillä on tehnyt mieli vaikka mitä, mutta en vaan ole antanut itselleni periksi..onneksi eräs ystäväni on mukana lakossa, joten hän toimii samalla tukihenkilönä minulle. :) mutta mie syön kerran viikossa makeaa..karkkipäivä on hyvä keksintö.

lasketaanko keksi makeaksi?
jos lasketaan niin sitten syön kyllä jokapäivä :D
mutta varsinaisesti karkkia syön ehkä kerran viikossa...jos sillonkaan.sitä syön oikeestaan aina sillon ku tekee mieli =)

aika usein...melkein joka päivä :ashamed: Nyt oon yrittänyt sitä uutta fazeria etsiä lähikaupoista,mutta ei oo vasta kun lähipäivinä tulossa myyntiin.Ja tietty,kun raskaana on niin sitä haluis kaikki heti :kieh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Joka päivä, paitti ny ku hammas on ollu kipee niin ei niin pal.

Ai kauhia, pahin painajaiseni. :|

juu ny o sitte aika tilattu, mulla reikä hampaassa ja sit oon sen purrut halki :o
Onneks jo ensi kuussa pääsee hammikseen

Hitaammanpuoleiselta kuulostaa lääkäriinpääsy, hirmu pitkä namulakko tiedossa... :/

No joka päivä ja monesti paljonkin päivässä!:D
Ihan kevyesti voi upota päivässä 2-3pullaa, levy suklaata, ehkä vielä pari keksiä päälle...
Joskus voi mennä päivä etten syö mitään herkkuja, mutta yleensä aina edes jotain. Enkä revi siitä ressiä! Ylipainoa on 10kg, ei paha sekään.

Yhteistyössä