Kuinka usein soitata/tekstaat miehesi kanssa päivän aikana kun olette kumpikin töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="äitee";27849235]En koskaan. Miehellä sellainen työ, että ei sovi häiritä enkä ole muutenkaan sellainen puhelimessa istuva tyyppi.[/QUOTE]

Joo ei viitsi häiritä miestä, kyllä meillä on kotona aikaa puhua sen mitä pitää. Jos jotain tärkeää on, niin viestin laitan.

• Tykkää
Reactions: Zarppa
Ei läheskään joka päivä. Todella harvoin jotain.
Esimerkkejä;
"Kahvia, leivinpaperia, koirille luita, tuo jotain naposteltavaa"
"Menee ylitöiksi, hae sie lapset"
"Voi että mulla palaa käpy tuon pomon kanssa, hulluks tulen!"
"Illalla saunatreffit?"

Tuohon tyyliin ehkä kerran-kaks viikossa.

Ei välttämättä päivittäin, mutta useimmiten heitän miehelle kauppalistan jossain vaiheessa päivää...

Soitellaa jos on just sen hetkistä asiaa. Muuten käytössä whatsapp :D Ja niitä viestejä lentelee puolin ja toisin useampi kymmen päivän aikana. Miehellä säännöllinen ma-pe päivätyö ja mulla taas epäsäännöllinen 2vuorotyö, useimmiten teen iltaa ja yötä ja kun mies tulee kotiin, minä lähden ja tulen yöllä ja mies lähtee taas aamulla. Pysytään kärryillä siis kokoajan.

Mulla alkoi vasta työt ja voin todeta että mies saa tekstailla ja soitella työpäivän aikaan miten paljon haluaa, (tosin ei ole vielä kertaakaan soittanut tai tekstannut), koska mun puhelin on ollut kotona joka kerta kun töihin olen lähtenyt ja muistanut vasta puolessa välin matkaa koko puhelimen. Sen verran pitkä matka etten viitsi takaisin kääntyä. Jos jotain sattuu hoidossa, koulussa jne. niin eiköhän nuo mieheni kiinni saa tai osaa soittaa suoraan työpaikalle.

Aika moni täällä kertoo lähettävänsä miehen kanssa kymmeniä viestejä, koska ne eivät maksa mitään.

Mutta kai tuommoinen naputtelun määrä jollekulle jotakin maksaa.

No, ei se kyllä kenellekään mitään maksa. Operaattorit on kerran joutuneet perustamaan nuo verkkonsa ja tukiasemansa, eikä ne siitä kulu, vaikka menisi sata viestiä päivässä per asiakas. Asiakkaista ne nykyisin kilpailee ja juuri siksi soittaminen ja viestittely ei maksa enää juuri mitään.

[QUOTE="noh";27851291]No, ei se kyllä kenellekään mitään maksa. Operaattorit on kerran joutuneet perustamaan nuo verkkonsa ja tukiasemansa, eikä ne siitä kulu, vaikka menisi sata viestiä päivässä per asiakas. Asiakkaista ne nykyisin kilpailee ja juuri siksi soittaminen ja viestittely ei maksa enää juuri mitään.[/QUOTE]

Sulla tais mennä pointti ohi... kyllähän se työnanatajalle maksaa kun työntekijä käyttää työaikaansa yksityisasioiden hoitoon.

Sulla tais mennä pointti ohi... kyllähän se työnanatajalle maksaa kun työntekijä käyttää työaikaansa yksityisasioiden hoitoon.

Meillä ainakin on sellaiset työt, että kunhan hommat hoitaa, ei ole väliä vaikka kävisi omilla asioilla kesken työpäivän (ja usein käymmekin esim. lasten asioissa). Kukaan ei vahdi milloin tulet, minne menet ja milloin lähdet. Pääasia, että teet työsi (esimiesasemassa olemme). Oletin, että nämä soittelijat ja tekstailijat tekevät vähän samantyyppistä työtä. Toki se sitten maksaa omassa ajassa sen tekstiviestin verran, kun joutuukin lähtemään töistä minuuttia myöhemmin kuin ilman tekstailua ;)

Yhteistyössä