Kuinka usein sitä sitten oikeen täytyy, jotta raskaus olis mahdollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaaks?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Silloin kun huvitti.

Ei laskettu mitään kalenterista, saatikka käytetty mitään ovistestejä.

Noin minäkin ennen lapsettomuutta ajattelin. Nyt sekstataan kun gyne käskee, mies vatkaa kun gyne määrää ja absoluuttisessa seksikiellossa ollaan kun gyne niin sanoo. Me tekemällä tehdään vauvaa, koska emme ole niin onnekkaita että se vaan itsellään putkahtaisi fiiliksen mukaan.

Jaksuja lapsettomuushoidoissa oleville.

Hyvä olisi olla 2(-3)vrk välein niin kokoajan on kavereita valmiustilassa munasolu kun on hedelmöittymiskykyinen vain 24h, veijarit taasen 3 jopa 4 vrk. Mutta yksikin hyvin ajoitettu kerta riittää, meillä näin x2 :D

Alkuperäinen kirjoittaja helppo se on sanoa:
Silloin kun huvitti.

Noin minäkin ennen lapsettomuutta ajattelin. Nyt sekstataan kun gyne käskee, mies vatkaa kun gyne määrää ja absoluuttisessa seksikiellossa ollaan kun gyne niin sanoo. Me tekemällä tehdään vauvaa, koska emme ole niin onnekkaita että se vaan itsellään putkahtaisi fiiliksen mukaan.

No, ap kysyi että "kuinka usein te..." ja minä vastasin että kuinka usein me.

Olen (viidesti munasoluja luovuttaneena) täysin tietoinen siitä, että kaikille nämä asiat eivät ole yhtä helppoja :/ . Toivon, että teillä tärppää pian! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja helppo se on sanoa:
Silloin kun huvitti.

No, ap kysyi että "kuinka usein te..." ja minä vastasin että kuinka usein me.

Olen (viidesti munasoluja luovuttaneena) täysin tietoinen siitä, että kaikille nämä asiat eivät ole yhtä helppoja :/ . Toivon, että teillä tärppää pian! :flower:

Olen vain niin kyllästynyt kuulemaan kommentteja tyyliin : "kyllä se tulee kun lakkaa yrittämästä", "kyllä se on epäluonnollista kalenteri kädessä rakastella", "eikö se seksi ole pakkopullaa kun ovulaatiotestin perusteella harrastaa" jne jne jne. Tottakai se on pakkopullaa ja tottakai se on epäluonnollista, mutta halu saada lapsi on ova ja joillakin se ei vaan tekemättä tule. En erityisesti tarkoittanut kommenttiani sinulle, enkä missään nimessä mitenkään pahalla.