Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:Nyt täytyy kyllä sanoa että en oikeastaan ikinä.
Pelataan kyllä lautapelejä ja luetaan kirjoja ja tietty jutellaan kaikesta ja otan pojan mukaan päivän askareisiin,ruoan laittoon,pöydän kattamiseen,pyykin ripustukseen ym.
Mutta että varsinaisesti leikkisin hänen kanssaan lattialla esim. legoilla ni en oikeastaan ikinä.
Isänsä leikkii sitten enemmän-onneksi.
Mutta onhan pojalla paljon kavereita onneksi.
Toivottavasti ei saa mitään "traumoja" mutta musta ei oo leikkijäks
:/
miten voit ehtiä? KUka laittaa ruoat? eineksiä vai omatekoista?Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:ja mitä leikitte?
Me leikitään päivittäin. Neidin kanssa yleensä bratzeillä tai pet shopeilla. Esikon kanssa pelaillaan lautapelejä tai "sählyä". Kuopuksen kanssa rakennellaan dubloilla. Välillä se tulee mukaan mun ja neidin bratz leikkeihin
Minä laitan ruuat, ei eineksiä vaan omatekoista. Minä siivoan jäljet ja pidän kodin puhtaana, pesen ja silitän pyykit! Vuorokaudessa on aikas monta tuntia. Jos niistä uhraa reilu tunninkin lasten kaa leikkimiseen niin ei se paljoa ole pois. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voit ehtiä? KUka laittaa ruoat? eineksiä vai omatekoista?Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:ja mitä leikitte?
Me leikitään päivittäin. Neidin kanssa yleensä bratzeillä tai pet shopeilla. Esikon kanssa pelaillaan lautapelejä tai "sählyä". Kuopuksen kanssa rakennellaan dubloilla. Välillä se tulee mukaan mun ja neidin bratz leikkeihin
kuka siivoaa jäljet ruoan jälkeen?
Se on ihan totta,aikaa kyllä olisi mutta jos ei vaan "pysty"/tunnu luontevalta...ni ei musta sillon kannata väkisin..Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Minä laitan ruuat, ei eineksiä vaan omatekoista. Minä siivoan jäljet ja pidän kodin puhtaana, pesen ja silitän pyykit! Vuorokaudessa on aikas monta tuntia. Jos niistä uhraa reilu tunninkin lasten kaa leikkimiseen niin ei se paljoa ole pois. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten voit ehtiä? KUka laittaa ruoat? eineksiä vai omatekoista?Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:ja mitä leikitte?
kuka siivoaa jäljet ruoan jälkeen?