Kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja Huolehtivainen
  • Ensimmäinen viesti

se vaihtelee,joskus saattaa mennä yli viikkokin, joskus taas joka ,päivä. , ja onhan seksi muutaki kun yhdyntä, meillä ei läheskään joka kerta yhdyntään asti vaan sormipeliä, suihinottoa yms.
 
Olaan oltu yhdessä 9kk ja asutaan saman katon alla,,,,,,seksi senkus vähenee,,miestä ei oikeen haluta,,sitten kun mua haluttaa ja yritän jotain niin ei halua,,,mutta kun sen teksis mieli niin pitäis sitten olla heti valmis :( Elikkä taidan saada noin 2x 1kk,,,,en ainakaan tässä kuussa ole vielä saanut :( enkä ees jaksa yrittää enään :(
 
mitä se on;) no ei kun oikeesti me harrastetaan seksiä ehkä kerran ½v!Ja kyllä potuttaa!Kohta mä meen umpeen ja oon neitsyt uudelleen!Mutta missä välissä kerkeis kun on kaks pientä lasta 1-3v.Aamulla ne herää kuudelta aamulla ja nukkuu eri aikaan päikkärit ja nuorempi on niin herkkä uninen ettei varmasti voi aatellakkaan samassa huoneessa eipä juuri muuallakaan kun illalla kymmenen tienoilla on saanu molemmat nukkuun niin sitä on niin puhki että ei tulis mieleenkään seksi.Niinpä se jää siihen kun ehkä joskus päästään yhessä kylpylään tai mökille.
 
Kyllä se niin menee, että melkein voi sanoa, että joka päivä. Aika usein kummiskii kaksikin kertaa, ja ei se kolmekaan ole mikään harvinaisuus. Meillä molemmilla vähän sillä lailla, että kun pikkusen hiplaa ja hipelöi, niin sitten on vaikeaa jättää kesken.
 

Yhteistyössä