kuinka usein roskaruokaa

Meillä syödään aika harvoin hampurilaisia ja pizzoja,poika ei edes suostu hampurilaista syömään,viime kesänä kun syötiin Hesessä ja sen jälkeen pojalle tuli vatsatauti ei ole hampurilaista syönyt. Teen ruuat itse melkein aina,kalapuikkoja,nakkeja ja pinaattilettuja kyllä on silloin tällöin mutta nää muut einesruuat on mun mielestä niin pahoja etten pysty niitä syömään ja on mun mielestä aika kalliitakin. Mielellään teen ruokaa kun kotona olen. Salaattia ja vihanneksia kyllä sais olla useammin ja muutakin kun perussalaatia. Nyt kun olen raskaana ja on pahoinvointia syödään aika pitkälti kalapuikkoja,mummonmuussia,pakastepizzaa.Teen aina kun pystyn miehelle ja pojalle "oikeeta ruokaa" mut ite en saa oikein mitään kotiruokaa alas,mut en ota siitä mitään paniikkia kun tiiän et tää ei oo jatkuvaa. Mut huomaa kyl et rahaa menee paljo enempi kauppaan kun ostaa tollasia ruokia.

Pyrystiina
Roskaruokaa noin kerran kuukaudessa.

Eineksiäkin aika havoin, ehkä muutaman kerran kuussa.

Karkeista poika syö vain suklaata ja sitäkin saa lähinnä vain kylässä. Jäätelöä söi aika paljon kesällä. Keksejä syö kyllä useamman kerran viikossa. Sipsejä tosi harvoin.

Yleensä jos jotain syö niin hyvä niin...

Meillä syödään roskaruokaa noin kerran viikossa, lapsi 2,5 v syö joskus niitä ranskalaisia, ei niinkään muuta. Eineksiä kyllä käytetään viikoittain ja onneksi lapsemme syö mielellään myös purkkiruokaa. Itse en niinkään ruuanlaitosta välitä, mies kyllä kokkaa mielellään mutta viikolla tulee itse värkättyä jotain ehkä pari kertaa, sekin jotain sellaista mitä sitten voidaan syödä useampi päivä. Viikonloppuisin kyllä laitetaan itse ruokaa.

Meillä
Tyttömme 2v5kk ei suostu edes maistamaan pizzaa tai hampurilaisia tai ranskanperunoita, vaikka me vanhemmat niitä söisimmekin. Jäätelöä ja suklaata hän söisi kyllä joka päivä, mutta ei anneta kuin joskus. Limpparit ei myöskään vielä maistu onneksi ! Peruna- tai maissilastuja hän joskus syö vähän jos mekin niitä syömme viikonloppuisin.

Yhteistyössä