V
vierailija
Vieras
Kiinnostaisi tietää kuinka usein riitelette? Olen ollut avokkini kanssa yhdessä neljä vuotta eikä olla kertaakaan riidelty OIKEASTI, kerran keskustelimme eräästä asiasta josta olimme eri mieltä hieman kiivaasti, mutta silloinkaan ei kummallekaan jäänyt paha mieli eikä kumpikaan huutanut. Sitten välillä olen möksähtänyt jostain pienestä asiasta, pitänyt mykkäkoulua tunnin, parin, sitten tajunnut tilanteen typeryyden ja pyytänyt anteeksi. Aloin vain miettimään kun yläkerrassamme taas asuu pariskunta joka aloittaa jokaisen aamun huutamisella ja karjumisella, sama kun tulevat töistä kotiin. Myös monet tuttavapariskunnat riitelevät tulisesti aika usein.
Ennen ajattelin että ei ole normaalia jos ei silloin tällöin puhdista ilmaa riitelemällä, exän kanssa riideltiin paljon ja se oli kamalaa. Nyt olen kai löytänyt oikean miehen jonka kanssa yhteiselämä sujuu onnellisesti, ja asioista voi keskustella järkevästi, ilman huutamista ja mielen pahoittamista.
Ennen ajattelin että ei ole normaalia jos ei silloin tällöin puhdista ilmaa riitelemällä, exän kanssa riideltiin paljon ja se oli kamalaa. Nyt olen kai löytänyt oikean miehen jonka kanssa yhteiselämä sujuu onnellisesti, ja asioista voi keskustella järkevästi, ilman huutamista ja mielen pahoittamista.