utelias
Miten usein tulee riitaa?
Kauan se kerralla kestää? Kohoaako äänenvoimakkuus, lenteleekö tavarat?
Kauan se kerralla kestää? Kohoaako äänenvoimakkuus, lenteleekö tavarat?
Meillä sama. Pari kestoaihetta, kotityöt/lastenhoito eli niiden jakaminen jotenkin reilusti, raha ja oma vapaa-aika. Näistä joku on kyseessä ihan joka kerta. Kerran kahdessa kuussa tulee yleensä jonkinsortin räjähdys asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Silloin kun ollaan puheissa, ei joka päivä.
Tavarat ei lennä, mutta kyllä mulle ääni nousee välillä. Tai sitten itken vaan.
En tiedä kestosta, samat aiheet menossa jo 5. vuotta, välillä sovussa ja sitten taas ei.
Unohdin mainita, että "keskusteluvaihe" ei välttämättä kestä kauan, mutta vihanpito minun oasltani vaikka monta päivää...Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Päivittäin. Äänenvoimakkuus kohoaa hetkessä. Tavarat ei lentele. AHDISTAA! :/
Peesi. Alkuaikoina tuli "riideltyä", lähinnä siksi, että itse olin tottunut, että riitelyllä puhdistetaan ilmaa silloin tällöin. Silloin olin mökötystä välillä. Mies on vaan perirauhallisuus, ei se mistään suutu, joten turha itsekään suutahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harvoin. Voisi sanoa, että ei oikeastaan koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ehkä kerran kahdessa kuussa. MInulla nousee ääni, miehellä ei. Mutta nekin on kyllä oikeestaan vain pikku kinasteluja jotka johtuu omasta pahasta tuulesta enimmäkseen.