kuinka usein pukeudut miestä varten sänkyyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokokoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokokoo

Vieras
mieheni haluaa ja painostaakin vähän pukeutumaan mm. lateksiasuun, saappaisiin, laittamaan voimakasta meikkiä.. jos en tee tätä tarpeeksi usein, alkaa hän muistuttelemaan. meillä on vauva 4kk ja synnytyksen jälkeen olen suostunut tekemään miehelle pari videota.. ja miehen mielestä tämäkin on liian vähän. itse en siis tykkää tällaisesta "horolookista" ja tämä alkaa ahdistaa. kuinka usein te laitatte miehenne mieliksi jotain vastaavaa päälle? mitä mies tekee sitten teidän hyväksi? omani ei hemmottele mua mitenkään.

Monta kertaa. :D Minusta se on kivvaa... Olen ollu sille stripparina, katuhuorana, siivoojana, piikana ja ties millasena :laugh: Ja ihan omasta tahosta, eipä se oo tainnu koskaan pyytää varsinaisesti pukeutummaan miksikkään.

Ala itekki vaatimaan siltä kaikenlaista, tasapuolisuuden nimissä.

• Tykkää
Reactions: idunnor
never - mies ei piittaa pukuleikeistä. Tykkää musta alasti - jos hän saisi päätää, mun pitäs liikkua pääsääntöisesti alasti kotona, vaan kun on noita lapsosia ;)

Tätä takana jo 10 vuotta, enkä pane pahakseni. Edelleen tuo mua halajaa, kolmen lapsen jälkeen - huolimatta kropan muutoksista.

[QUOTE="vieras";24461430]En koskaan. Mies kaipaa hörhelöitä ja minusta ne on vain turhia kun ne kuitenkin riisutaan pois. Seksikkäin olo on alasti.[/QUOTE]

Mulla on ihan samanlainen mies. Joskus seurustelun alussa yritin pukeutua omasta mielestäni seksikkäästi, mutta miehestä miekitön pyyhkeeseen kietoutunut suihkunraikas olemukseni on paras. Mies on aivan tumpelo esim. rintaliivien hakasissa. Kesällä voin jättää pikkarit mekon alta pois, niin mies voi ottaa pikaisesti päivän mittaan jos lapset nukkuvat tms.

[QUOTE="vieras";24461430]En koskaan. Mies kaipaa hörhelöitä ja minusta ne on vain turhia kun ne kuitenkin riisutaan pois. Seksikkäin olo on alasti.[/QUOTE]

Ja siis tarkoitus oli sanoa, että mies EI kaipaa hörhelöitä...

Mie pukeudun välillä seksikkäisiin alusvaatteisiin, korsettiin, pöksyihin ja sukkanauhaliiviin, ellei oo jo korsetissa valmiina ja sukkiin tai babydoll tyyppiseen hieman läpinäkyviin ja lyhyeen yömekkoon, omasta halustani, joskus on kiva laittaa seksikkäät alusvaatteet päälle ja vilautella ja esitellä miehelle. :)

Mies ei koskaan ole pyytänyt tai painostanut pukeutumaan mihinkään asuihin tai meikkamaan, miestä ei kiinosta mitkään lateksi tai horoasut ja meikki.

Mies hemmottelee vaikkapa hieronnolla, hieroo päästä varpaisiin, suuseksi kuuluu muutenkin meillä seksiin eikä pelkästään hemmotteluun.

Viimeksi muokattu:
8 vuotta takana ja ehkä 10 kertaa olen pukeutunut "hörhelöihin". Olen kyllä miettinyt että voisin useamminkin kun mies niistä tykkää ja ne ei minua mitenkään haittaa. Jos asia olisi minulle vastenmielinen niin en edes harkitsisi pukeutuvani mihinkään.

Yhteistyössä