Kuinka usein näette omia kavereitanne?

• Viestiketjun aloittaja kyssäristi
  • Ensimmäinen viesti
kyssäristi
Siinä se kyssäri olikin. Eli kuinka usein tapaatte ihan livenä ystäviänne (ei miehen)?

Itsellä tuntuu että homma on karannut ihan käsistä enkä näe enää juurikaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Kävin mä tänään äitillä :D
No mut hei. Onhan sekin sun frendi :D

Et sit meille tullu koiraa lenkittämään, oli aika kiva keli tossa iltapäivällä...?!?
Emmä jaksa tulla Abdin kanssa sinne. Mulla hajoo pää kun se räyhää sille kissalle. Huomiseksi pitäis keksiä jotain kun on iltavuoroviikko niin mun pitäis lenkittää se.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Emmä jaksa tulla Abdin kanssa sinne. Mulla hajoo pää kun se räyhää sille kissalle. Huomiseksi pitäis keksiä jotain kun on iltavuoroviikko niin mun pitäis lenkittää se.
Sitä mä vähän epäilinkin :(
Mutta en mä sen takia halua kissasta luopua. Mä voin pistää sen kylppäriin tai pihalle, mutta ainakaan ensiksi mainitusta en voi vannoa, etteikö kersat sitä päästä ihmisten ilmoille.

Tosin tällä porukalla sitä on helpompi kytätä kun siinä lauantain hässäkässä...

Muoks. Ja tätähän ei ois voinu laittaa yv:nä :whistle: :ashamed:

Töissä joka päivä ihmisiä joita luen kavereikseni.

Aina saavat kaverit meille tulla kylään, n.kerran viikossa joku ystävä suunnilleen tulee viettämään päivää/istumaan iltaa. Tai no yksi ja sama oikeastaan.
Tykkään olla kotona ja ihanaa että kaverit ymmärtävät minun olevan perheellinen ja tulevat meille. Ehditään kyllä puhua "tyttöjen" juttuja kun lapset menevät nukkumaan.

Ihan viihteelle heidän kanssaan lähden tosi harvoin, ehkä kerran neljässä kuukaudessa tai puolessa vuodessa, miehen puolesta saan toki mennä menoilleni niin paljon kuin haluan mutta ei tule mentyä.

Niin hirveän usein en näe, ne kaikista parhaat asuu toisella puolella maata... Mutta noin 5-10 kaverin kanssa ollaan päivittäin muuten yhteydessä, esim. Facebook on tähän kyllä kätevä:). Helsingin kavereiden kanssa taas tavataan kerran kuukaudessa ja loppuaika roikutaan netissä vaihtamassa ajatuksia.

mulla on kaksi ihan huippu hyvää ystävää, toinen asuu tossa ihan naapurissa, ja sen kanssa nähdään melkeinpä päivittäin. toinen asuu 300 kilsan päässä sen kanssa nähdään noin 3 kertaa vuodessa. mutta soitellaan kyllä viikottain. sit on paljon ystäviä joiden kanssa nähdään noin 2-4 kertaan kuukaudessa

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Joskus aiemminkin oon näissä ystävägallupeissa miettinyt, kun aina yksi tai useampi vastaa, että "mitä kavereita?". Ootteko te tosissanne...? Jos, niin miten ihminen pärjää ilman ystäviä?
voi toki olla että ne oikeat aidot ystävät on jääneet jonnekin toiselle paikkakunnalle aikanaan eikä ketään korvaavaa ole uudelta paikkakunnalta löytynyt. Kyllä sitä ystävyyttä voi oikeiden ystävien kanssa myös sähköpostin ja puhelimen välityksellä hoitaa. Eri juttu on virtuaalijutut virtuaaliystävien kanssa, jolloin ei tietoa kuka puhuu mitä puhuu ja keneen voi oikeasti luottaa (mutta niistä palstatuttavuuksistakin voi oikeitakin ystäviä tulla.... ja nyt tuli mieleen että pitääkin yhdelle sellaisella sähkopostia vielä ennen töihinmenoa kirjoittaa)

Yksinäinen
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Joskus aiemminkin oon näissä ystävägallupeissa miettinyt, kun aina yksi tai useampi vastaa, että "mitä kavereita?". Ootteko te tosissanne...? Jos, niin miten ihminen pärjää ilman ystäviä?
eipä ole annettu vaihtoehtoja ku se yks, pärjättävä on. Ja onhan mulla mies, se on mun paras ystävä. Mutta nuorena ku itse halus lapsia, niin silloiset ystävät jätti. Sit vielä muutto vieraaseen paikkaan ja avot, ei tuttuja ja ujon ihmisen hyvin vaikea alkaa tehdä tuttavuutta. Mutta pärjää sitä näinkin vaikka joskus kaipaa juttuseuraa.

ehkä kerran viikossa jonkun näen, joskus jopa kaksi, joskus ystävät poikkee mua töihin moikkaamaan ja siellä tulee vaihettua kuulumisia =) mutta liian harvoin nykyään näen ystäviä, työ haittaa vapaa-aikaa ja lapset ja perhekin haluaa omansa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
voi toki olla että ne oikeat aidot ystävät on jääneet jonnekin toiselle paikkakunnalle aikanaan eikä ketään korvaavaa ole uudelta paikkakunnalta löytynyt. Kyllä sitä ystävyyttä voi oikeiden ystävien kanssa myös sähköpostin ja puhelimen välityksellä hoitaa.
Joo, siis tämän mäkin allekirjoitan ja sattuneesta syystä (Helsinki -> Oulu ja Rovaniemi) joudun näin itsekin tekemään. Mutta tarkoitinkin noita, joiden vastauksista käy jollain tavalla ilmi että heillä ei ole ollenkaan ystäviä. Se on jotenkin niin surullista :(.

Mie oon onnekseni täältä löytänyt ystävän, ja hänen kanssaan tapaamme ainakin kauppareissuilla viikottain, usein käydään kimpassa kylillä parikin kertaa viikossa. ikonloppuisin monesti vieraillaan puolin tai toisin, koska myös miehemme tulevat erinomaisen hyvin toimeen keskenään, samoin lapset.

Toisaallejääneitä ystäviä tulee tavattua harvakseltaan, kun kaikilla on omat kiireet ja menot... e onnistu enää puisto- tai torireissutapaaminen noin ex-temporee suunniteltuna.

Yhteistyössä