kuinka usein miehesi pääsee syömään päivällistä/illallista valmiisen pöytään?

• Viestiketjun aloittaja "unna"
  • Ensimmäinen viesti
ok
Eipä oikein koskaan.. teen ruokaa yleensä lounasaikaan, josta sitten lämmitetään mikrossa illemmalla. Jos ei satu olemaan, mies tekee ruokaa.

Jos ruokaa nyt sattuisinkin tekemään, en kyllä laittaudu :D Pitäis varmaan joskus kokeeksi.

Lähes tulkoon joka päivä, tykkään ihan hirveesti kokkailla ja leipoa :). Oon innostanu meijän 2v tytönkin, tykkää olla auttamassa. Katselee vieressä kun maustan ruokaa, sekottaa ruoan kun olen sen maustanu ja ojentelee mausteita mulle :D. Leipomisesta tytärkin nauttii, viimeks tehtiin tytön kanssa sämpylät yhessä ja oltiin jauhoissa molemmat hiuksia myöten, mut oli ainakin hauskaa :D.

"Hanna"
No ei ikinä, koska mulla loppuu työaika myöhemmin kuin hänellä:) Meillä on ruoka noin 16.30 joka päivä(mies tulee kotiin vähän neljän jälkeen), ja pääsee kyllä valmiiseen pöytään, mutta mä en ole kyllä sitten laittautunut yhtään:)

lucifer
joka päivä odottaa valmiiksi laitettu ruoka kun tulee töistä. tulen itse aikaisemmin niin laitan ruuan totta kai valmiiksi miehellekin kerran kokkaan muksuillekin.

ja jos mies on kotona jostain syystä ja minä töissä pääsen minä vuorostani valmiiseen pöytään.

:) :) :)
Joka päivä, tosin tuo pukeutuminen ja henkevien puhuminen ei ruoan yhteydessä, mutta joka päivä on lämmin ruoka valmiina kun tulee töistä kotiin. Eikä siis pelkästään hänen vaan lasten ja itseni takia haluan että istumme koko perheellä alas ja keskitymme samalla toisiimme :)

Yhteistyössä