Kuinka usein lapsenne on mummolla/papalla

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TitsuLiina:
Kuukaudessa??? :D :D :D
Mä sanoisin tuohon,että kerran parissa,kolmessa vuodessa,silloin kun seuraava vauva on syntynyt.
En ole katkera,mutta kuitenkin... :whistle:
Rakas kohtalotoverini!!!! :wave: Tai no, esikoinen oli pari kk sitten aloittelemassa, mutta jouduin hakemaan sitten klo 22 jälkeen kun itku muuttui niin hysteeriseksi. Edellisen kerran silloin kun kuopus syntyi. Ei muuta kun vauvaa kehiin!

Meillä on tilanne silleen ihana, että kun kaikki isovanhemmat ovat jo pois työelämästä, sairaseläkkeillä, eli ikää vasta n. 65v., ja asuvat lähellä, eikä meidän lapsilla ole kuin yksi serkku, niin asia menee niin päin, että isovanhemmat soittaa ja kysyy, että voisiko joku lapsista tai kaikki tulla viettämään heille aikaa... :heart:

vieras
Ei ole lapsi mummolassa yötä edes joka kk eikä välttämättä joka toinenkaan. Pyydän yökyläapua silloin kun olen itse johonkin menossa eli toooooooosi harvoin. Kukaan ei pyydä lasta yökylään muuten vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kuukaudessa??? :D :D :D
Mä sanoisin tuohon,että kerran parissa,kolmessa vuodessa,silloin kun seuraava vauva on syntynyt.
En ole katkera,mutta kuitenkin... :whistle:
Rakas kohtalotoverini!!!! :wave: Tai no, esikoinen oli pari kk sitten aloittelemassa, mutta jouduin hakemaan sitten klo 22 jälkeen kun itku muuttui niin hysteeriseksi. Edellisen kerran silloin kun kuopus syntyi. Ei muuta kun vauvaa kehiin!
Vauvoja kehiin,juu :D Siinä sitä saa sitten viettää puolison kanssa laatu-ja parisuhteenhoitoaikaa laitoksella :D :D :D
Mutta meillä kun niitä on nyt neljä,niin tuskin edes hoituis enää vaikka synnärille ois lähtö ;)

Vilma
Omasta tahdostaan/mummin ja vaarin pyynnöstä viedään lapsi silloin tällöin (muutama kerta vuodessa) yökylään. Yleensä silloinkin ollaan vain kotona miehen kanssa ja nautitaan rauhasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Meillä on tilanne silleen ihana, että kun kaikki isovanhemmat ovat jo pois työelämästä, sairaseläkkeillä, eli ikää vasta n. 65v., ja asuvat lähellä, eikä meidän lapsilla ole kuin yksi serkku, niin asia menee niin päin, että isovanhemmat soittaa ja kysyy, että voisiko joku lapsista tai kaikki tulla viettämään heille aikaa... :heart:
Kuulostaa ihanalta,noin mäkin toivoisin että olis.
Olette onnekkaita
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Kuulostaa ihanalta,noin mäkin toivoisin että olis.
Olette onnekkaita
=)
Tiedän, olen sen myös monta kertaa isovanhemmille sanonut. Lapsilla ja heillä tosi läheiset ja lämpimät välit. Ei me todellakaan viihteelle mennä aina, kun lapset menee yökylään. Nautitaan kylläkin olostamme... Ehkä minä vielä enemmän, kun kaiket päivät vietän lasten kanssa.

vieras
Kaksi vanhempaa lasta ovat noin joka toinen viikonloppu yhden yön minun äidillä.
Vauva on meidän kanssa kotona.

Anoppilaan meidän lapsia ei ole yökylään pyydetty miehen pikkuveljen vauvaa kylläkin..

vieras
meillä ei ole viel kertaakaa ollut ilman meitä.. esikoinen on nyt 3v.. (ensi viikonloppuna menee muutamaksi tunniksi leikkimään mummille, eipä ole sitäkään tehnyt ikinä.. siis ilman vanhempia.. )

Yhteistyössä