Kuinka usein kerrotte lapsellenne rakastavanne?

Joka ilta sanon peitellessäni lapsen nukkumaan rakastavani lasta. Muutoin sanon useasti päivän aikana rakas, kysyn kuka on äidin kulta? Ja ihmettelen ääneen miten mulla voikin olla niin mukava ja ihana poika.
 
Peyote
Mulle ei ikinä sanottu. Sanottiin että tykätään... Mun mielestä se ei ollut tarpeeksi sanottu ja oli aluksi vaikea sanoa sitten poikaystävälle ääneen "minä rakastan sinua". Koska mua on kuitenkin rakastettu, oon antanut anteeksi sen, ettei sitä kehdattu sanoa, mutta olen myös päättänyt, että mun kodissa sanotaan "minä rakastan sinua" aina kun vaan mahdollista.
 
"Mie"
Muutaman kerran viikossa. Välillä tulee syyllisyys, kun tuntuu että se lipsahtaa uhmaikäisen kanssa suusta usein niissä konfliktitilanteissa, tyyliin "äiti rakastaa sua mutta nyt sun on pysyttävä siinä..."

Oli kovin ihanaa, kun 2,5-vuotias kertoi rakastavansa meidän vauvaa, eikä siinä ollut mitään mutta-osiota :D
 
Näistä tuli hyvä mieli enkä taida olla lainkaan outo rakkaudenosoituksieni kanssa. :)
Poika osaa velmuilla. Kun kysyn kuka on hänen rakas, hän saattaa sanoa "traktori" tms hassutellakseen.

On ihanaa kun on pieniä aarteita, jolle voi sanoa että ovat maailman tärkeimpiä ja rakkaimpia! <3
 

Yhteistyössä