Kuinka usein käytte viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja mandariini
  • Ensimmäinen viesti
T-m -99 -05
Olen sit toi Jane82...rekisteröidyin tänään. Lapsia on siis kumpaakin sorttia. poika täyttää heinäkuussa 7-vuotta ja tyttö täytti juuri vuoden. Nimenomaan pojan synnyttyä kaverit katosivat ja eipä ole tilanne muuttunu kuudessa vuodessa mihinkään. Yksi hyvä kaveri on kouluajoilta jäljellä, mutta silläkin on kiireitä kun opiskelee ja on muutenkin vähän "bilehile".
 
miehen kans käydään n.1kerta/2kk yleensä,joskus ehkä useamminkin,tai sitten harvemmin,yleensä riippuu lapsen hoitoon saannista ja joko silloin lähdetään jonnekkin tai sitten vietetään kahdestaan aikaa. tyttö nyt 1v6kk,ja mä kävin pari viikkoa sitten yksin viihteellä,mies hoiti lasta,oli kuulema kivaa ollu,että voisin mennä uudestaankin,vaikka ensin vänkäsin vastaan :D Joskus juon itteni humalaan,siinä ei ole mitään pahaa,joskus käyn baareissa,varmaan kerran vuodessa,joskus istun vaan kotona yksin ja teen jotain mielekästä,saa vähän aikaa olla irti lapsesta. :)
 
ThiRStyCoW
olen vastannutkin tähän jo... muttah.... olen edelleen sitä mieltä että me mennään miehen kanssa silloin milloin tykätään... paitsi että itse lopetin juomisen kokonaan joten nyt en ole baareissa käynytkään, mutta ei olla ikuna laskettu edes että hmm... onkohan tämä liikaa vai eiköhän se ole... eik' meillä edes tunneta sitä että menevaan niin saat omaa aikaa... koska lapsia on vian yksi.. ei ole kauheasti tarvetta ottaa sitä aikaa... eli mennään silloin millo tahdotaan--- mies käy viihteellä ja kahvilla kaverinsa kanssa ja minä lennän missä milloinkin... mutta se on ihan omasta tahdosta kiinni miten paljon men käydään... ja.. ei me käydä.. ei jaksa ennee ku vanhaks tullaan...
 
juu kyllä minäkin joskus mutta hieman asian viereen.
Ovatko lapset hoidossa jos ovat isänsä kanssa kotona :whistle: ?
Minun mielestäni eivät vaan oman isänsä hoidossa ja äiti tuulettumassa...mieheltä ei edes koskaan kysytyä missä lapset hoidossa...mitenkä tämmönn jaottelu on maassa jossa pitäs olla tasa arvoa, tässä asiassa kyllä monesti väheksytään isää mielestäni
ihan yhtä hyvä hoitaja tuo ukkeli on kuin minäkin. Ja meillä tehään ainakin niin että lapset eka nukkuun ja jos kiinnostaa käydä niin mikäs siinä...en siltikään usein käy eikä mieskään..mutta minun lapseni eivät ainakaan ole hoidossa jos ovat isänsä kanssa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 14:40 RinsessanRinssinÄiti kirjoitti:
juu kyllä minäkin joskus mutta hieman asian viereen.
Ovatko lapset hoidossa jos ovat isänsä kanssa kotona :whistle: ?
Minun mielestäni eivät vaan oman isänsä hoidossa ja äiti tuulettumassa...mieheltä ei edes koskaan kysytyä missä lapset hoidossa...mitenkä tämmönn jaottelu on maassa jossa pitäs olla tasa arvoa, tässä asiassa kyllä monesti väheksytään isää mielestäni
ihan yhtä hyvä hoitaja tuo ukkeli on kuin minäkin. Ja meillä tehään ainakin niin että lapset eka nukkuun ja jos kiinnostaa käydä niin mikäs siinä...en siltikään usein käy eikä mieskään..mutta minun lapseni eivät ainakaan ole hoidossa jos ovat isänsä kanssa
olen erittäin samaa mieltä. meillä myös poika yleensä isänsä kanssa kotona jos olen liikenteessä. Minulta usein kysellään että missäs poika hoidossa. Kysyin mieheltä tästä ja hän sanoi että ei varmaan koskaa ole kysytty häneltä missä poika on hoidossa :eek:
 
käyn varmasti monen mielestä liian usein pari kertaa kuussa mutta jos en pääse mihinkään niin olen niin hermona koko ajan eikä minusta ole iloa kellekkään siinä vaiheessa mies viheltää pelin poikki ja käskee baariin tai ainakin jonnekkin ja yleensä me lähdetään yhtäaikaa ja lapsi on hoidossa mummolla tai siskoilla.
 
Ja toinen asia, etten minäkään juo, OSAAN PITää HAUSKAA SELVINPÄIN JA yleensä jos menen lähden 10 jälkeen että lapset (tai tähän mennessä lapsi) nukahtanut unilleen aivan varmasti, käyn tanssimassa ja kuuntelemassa kavereideni kuulumiset ja palaan takaisin nukkumaan ja aamulla olen ihan hoito kunnossa koska olen ollut selvinpäin kavereiden kanssa.. Ei siellä kylillä usein tartte käydä eikä lapset edes tiedä että äiti yöllä ollut jossain koska olen aamulla jo vieressä niin kuin olen aina kun nukahtavatkin =) !'

Ja minun mielestäni tämä on ihan sama kuin kävisin päivällä kahvilla kavereiden kanssa,koska en minä siellä 2 tuntia enempää ole =) !
Eli äiti yli 40 niin sinäkin olet enemmän lastesi luota pois ja vielä niin että ovat hereillä..hyi hyi häpeä :LOL: !

Minä korvaisin tämän oman ajan mielelläni jollain omalla harrastuksella, kuten sählystä tykkäisin ,mutta ei meidän kylässä ole mitään mihin pääsis...eli jostain se oma 2 tuntinen on saatava silloin tällöin.
<br><br>
 
mä käyn ulkona ja huvittelemassa niin usein kun se vaan mahdollista ja jos muut haluu hoitaa lasta niin mikäs siinä jos on mahdollisuus mennä. ei siinä mitään pahaa ole. parempi sekin kun masentua kotona kun aina samat kuviot
 
perintörahoihin säästetään vielä muutama tonni että saadaan oman kämpän käsiraha maksettua, siksi ei käydä oikein missään kun ''ylimääräiset'' rahat menevät siihen. eilen ensimmäistä kertaapojan syntymisen jälkeen (4kk) mentiin yhdessä katsomaan ässät-kärpät-matsi kun meille liput lahjoitettiin (anopilla oli kova hinku saada vaavi yökylään :) )

muutenkin meillä ei pahemmin alkoholia käytetä, ukko ottaa saunakaljan sillointällöin. Itse en koskaan ole alkoholin perään ollut, mutten itseäni absolutistiksikaan kutsuisi. ei vaan ole mun juttu :)
 
laurazki
tohon RinsessanRinssinÄidin viestiin vaan sen verran,että olen samaa mieltä..kai se nyt on ihan sama että käykö vaikka 3kertaa viikossa salilla tai kerran viikossa tanssimassa selvinpäin kavereiden kanssa! jotenkin vaan tota baarissa käyntiä paheksutaan kauheasti,miksi? Jotkut todellakin menee sinne vaan nauttimaan seurasta ja hyvästä musiikista,ei örveltämään räkä poskella..tanssimassa käyminen on harrastus ja ajanviete siinä missä joku aerobic,toista voi vaan harrastaa pelkästään iltaisin. Leimattaiskohan sitten huonoksi äidiksi,jos viettäisin saman ajan lavatansseissa mummoni kanssa,kuin kavereideni kanssa baarissa? Ja nimenomaan aina nuoret äidit leimataan vastuuttomiksi. Entäs ne keski-ikäiset lähiöräkälöiden vakioruusut,jotka kittaavat kaljaa keskellä päivää epämääräisessä porukassa raahaten alle kouluikäistä muksua mukanaan? Nähty on!
 

Yhteistyössä