Kuinka usein käytte viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja mandariini
  • Ensimmäinen viesti
mandariini
Eli kuinka usein teillä lapsi/lapset hoidossa yötä että pääsette tuulettumaan?Me käymme noin kerran kahdessa kuukaudessa ulkona, joskus useamminkin.Se riittää meille.Ovat jotkut älypäät kyselleet että miksi ette useammin käy,ja toiset taas että miksi te nyt kokoajan mukuloitanne muilla hoidatatte.Huvittavaa :kieh:
 
no tota.... pakko tunnustaa että nyt on jääny jo liian harvalle, pari viikkoa sit oltiin viimeksi, ja sitä ennen maaliskuussa. :ashamed:
seuraava kerta on tammikuussa, vielä ei huvittais mutta pakko kai se on ku on kutsuttu ja mulle on lippukin hankittu kuulemma. =)
 
mandariini
Hauska kuulla että muutkin vanhemmat käyvät ulkona. Minusta tuntuu, että vanhemmat äidit käyvät nuoria äitejä useammin ulkona. Kumma kun meitä nuoria kumminkin aina mollataan. :/
 
ä86
meillä käydään vuorotellen.. lapsi ollu pari kertaa hoidos. ite käyn n.1 kerran kuus en kyl välttämättä joka kuukaus mut yleensä!
mies jää ilomielin lapsen kans kotiin!!
 
Kaksi kertaa käynyt tytön syntymän jälkeen, eli kerran neljässä kuukaudessa, noin suurinpiirtein. Seuraavaksi menen varmaan joskus.... tosi pitkän ajan päästä, ehkä keväällä?
Mielummin olen lapsen kanssa kotona.
 
ThiRStyCoW
ite käyn silloin miltä siltä tuntuu... en ole pahemmin laskenu... joskus voi mennä 3 viikonloppua putkeen joskus 3 kuukauden tauko... en ole sen pahemmin ajatellut... viime kesänä kun oli terassit tuli käytyä istuskelemassa...
 
En ole vielä ollut vauvan syntymän jälkeen viihteellä (vauva nyt 9½kk). Eikä ole vauva ollut vielä yöhoidossa, päivälläkin vain satunnaisia kertoja ja tunteja. En tällä viestilläni halua mollata ketään kuka käy, on hienoa, että me nuoretkin päästään viihteelle jos halutaan ja se me toki ansaitaan. En vaan tiiä mikä muhun on mennyt, kun ei vaan kertakaikkia kiinnosta... vaikka kuinka mua houkuteltaisiin ja pyydettäisiin niin jään paljon mielummin kotiin vauvan kaa kun lähtisin johonkin... ehkä ne on vielä, ne hormonit... ;)

 
mami87 harmaana
mä olen käyny 4 kertaa viihteellä sen jälkeen kun must tuli äiti!silloin kun olen käyny tytön iskä on jääny kotiin =) eikä tyttö ole ollu yöhoidossa vielä!tyttö täytti just vuoden :heart:
 
Hay-D harmaana
harvoin käydään yhdessä eli poika on yleensä kotona. Meikäläisellä tanssijalka vipattaa aika useasti, pari kertaa kuukaudessa vähintään :D Mutta kun jättää ne viinakset pois niin aamulla jaksaa taas olla äiskä (vaikka puujalat olisikin tanssimisesta :LOL: )
 
hipposka
n. kerran kolmessa kuukaudessa. Ekaa kertaa lapsi oli yöhoidossa 1v, ja vain kerran ollut 2yötä hoidossa putkeen. Nyt äitini lähtee tytön kanssa ruotsin laivalle, niin siinä tulee toinen kerta 2yötä putkeen. (Olen silloin töissä ja koiravahtina, joten empä juhlimaan lähde...:)
 
ä86
Tää palsta on varmasti sellanen paikka missä ne äidit jotka ei käy paljon ulkona haluu sen kertoo.. ei sillä et siin mitää pahaa olis.. mut tääkään asia ei oo niin musta valkonen.. toisinaan on sellasii kausii, et tarvii enemmän omaa aikaa.. ja toisinaan taas ei haluu muuta ku olla lapsen kans kotona..
 
hipposka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 21:34 ä86 kirjoitti:
Tää palsta on varmasti sellanen paikka missä ne äidit jotka ei käy paljon ulkona haluu sen kertoo.. ei sillä et siin mitää pahaa olis.. mut tääkään asia ei oo niin musta valkonen.. toisinaan on sellasii kausii, et tarvii enemmän omaa aikaa.. ja toisinaan taas ei haluu muuta ku olla lapsen kans kotona..
Kyllä minä ainakin haluan sen ääneen sanoa että rilluttelu ei ole mun juttu!! On meinaan tosi ikävää kun nuoret äidit aina yleistetään joka vkl baareissa käyvyksi!!
 
Hei Gloria
Neiti on reilut 6kk ja mä oon käynyt 2 kertaa viihteellä, kaverin polttareissa ja kaverin häissä.. :D Hirveesti ei enää kiinnosta baareilu, samat uunot siellä on kuitenkin ihan joka kerta ja ehkä mulla on tullut kiintiö täyteen jo joskus aikasemmin.
 
Vekara88
Mulla taas vaihtelee niin paljon, välillä meen vaik joka vk-loppu Nyt taas oon kotona nätisti ku ei tee mieli miinkää mennä. Haluisin lopettaa kokonaan menemisen ku en oikee välillä osaa lopettaa, menee ihan ylikierroksille. :'( :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2005 klo 23:15 jenni87 kirjoitti:
En ole vielä ollut vauvan syntymän jälkeen viihteellä (vauva nyt 9½kk). Eikä ole vauva ollut vielä yöhoidossa, päivälläkin vain satunnaisia kertoja ja tunteja. En tällä viestilläni halua mollata ketään kuka käy, on hienoa, että me nuoretkin päästään viihteelle jos halutaan ja se me toki ansaitaan. En vaan tiiä mikä muhun on mennyt, kun ei vaan kertakaikkia kiinnosta... vaikka kuinka mua houkuteltaisiin ja pyydettäisiin niin jään paljon mielummin kotiin vauvan kaa kun lähtisin johonkin... ehkä ne on vielä, ne hormonit... ;)
tiedän.... meidän esikoinen oli ekaa kertaa hoidossa silloin ku mä menin autokouluun, vähän reilu puolvuotiaana, ja silloinkin suunilleen itkien jätin sen kotiin. :LOL:
yökylään se oli tavallaan pakko jättää tasan 11kk ikäsenä, kun se oli nukahtanu mun vanhemmille ku odoteltiin siellä miestä kotiin. onneks nukahti ja mun isä "pakotti" mun jättämään sen sinne, lähdin samana yönä synnyttämään toista. =)

tän toisen kanssa hoitoon vieminen on ollu paljon helpompaa. se oli ainoastaan jotain puolivuotias kun jätettiin se veljensä kanssa mun vanhemmille yöksi.
 
ä86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 22:22 hipposka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 21:34 ä86 kirjoitti:
Tää palsta on varmasti sellanen paikka missä ne äidit jotka ei käy paljon ulkona haluu sen kertoo.. ei sillä et siin mitää pahaa olis.. mut tääkään asia ei oo niin musta valkonen.. toisinaan on sellasii kausii, et tarvii enemmän omaa aikaa.. ja toisinaan taas ei haluu muuta ku olla lapsen kans kotona..
Kyllä minä ainakin haluan sen ääneen sanoa että rilluttelu ei ole mun juttu!! On meinaan tosi ikävää kun nuoret äidit aina yleistetään joka vkl baareissa käyvyksi!!
Joo joo kyl mä sen ymmärrän et haluu sen kertoo ja totta on yleensä nuoret äidit yleistetään sellasiks, mut tarkotin vaan et ei se mikää rikos ole jos joskus tarvii käydä vähän useemmin tietty kohtuus kaikessa..tältä palstalta ku saa nopeesti tosi huonon omantunnon!
 
hipposka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2005 klo 13:07 ä86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 22:22 hipposka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 21:34 ä86 kirjoitti:
Tää palsta on varmasti sellanen paikka missä ne äidit jotka ei käy paljon ulkona haluu sen kertoo.. ei sillä et siin mitää pahaa olis.. mut tääkään asia ei oo niin musta valkonen.. toisinaan on sellasii kausii, et tarvii enemmän omaa aikaa.. ja toisinaan taas ei haluu muuta ku olla lapsen kans kotona..
Kyllä minä ainakin haluan sen ääneen sanoa että rilluttelu ei ole mun juttu!! On meinaan tosi ikävää kun nuoret äidit aina yleistetään joka vkl baareissa käyvyksi!!
Joo joo kyl mä sen ymmärrän et haluu sen kertoo ja totta on yleensä nuoret äidit yleistetään sellasiks, mut tarkotin vaan et ei se mikää rikos ole jos joskus tarvii käydä vähän useemmin tietty kohtuus kaikessa..tältä palstalta ku saa nopeesti tosi huonon omantunnon!
Ulkona´saa ja pitää joskus käydä!!!:) :hug:
 
Mulla kans niin, että joskus putkeeki pari vknloppua, siis vain toinen päivä, ja sit älyttömän pitkä tauko. Olin ennen raskautta aika kova menijä, et oon kuitenkii aika paljo rauhottunu siitä, tietysti =). Joskus vaan tuntuu siltä, et katotaa hirveen pitkään, jos on peräkkäisinä vknloppuna viihteellä, kun tässäkin kylässä kaikki tuntee toisensa. Yleensä isukki jää lapsen kanssa kotiin =).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 16:55 vierasssssss kirjoitti:
älkää narrakko!kyllä ku 18täytätte niin alkaa baarit kutsua!oli sit lapsi minkä ikänen tahansa! :LOL:
Mä kävin baareis 15-17 vuotiaana.Sen jälkeen ku täytin 18,ja ois ollut lupa mennä baareihin niin ei enää kiinnostanu......no okei,yhesti kävin :ashamed: :ashamed: :LOL:
En ole edes hommannut henkkareita.....ikää on yt 21v.Että mene käkättämään takas sinne ala-asteelle.

Ja muuten kutsuu ne baarit muitakin,jopa nämä minuakin vanhemmat äidit ja isit kätyvät silloin tällöin viihteellä,,,jopa laivoilla :eek: :eek:
Eikä siinä ole mitään pahaa :)

Vai onko sulla ehkä oma kohtasta kokemusta,vai mitenkäs tiedät että baariin mennään olipa lapset minkä ikäsii tahana :D :D :kieh: :kieh:

Ja löytyy muuten ihmisii jotka eivät ole käyneet koskaan baarissa.Muista ottaa lääkkeet ennen nukkumaan menoa,niin mäkin tekisin jos oisin tuossa mielen tilassa :hug: :hug:
 
Mä nyt vastaan vaikkakin oon yli kakskymppinen äiti. Munkin ulkona käynti on hyvin satunnaista. Kuten joku jo totesikin välillä käyvänsä useammin ja välillä sitten harvemmin on mulla miltei sama juttu. Nyt tosin on ollut vuoden paussi kun olen ollut raskaana ja synnyttänyt. Ennestään oli meillä jo neljävuotias tyttö. En täysin ymmärrä näitä jotka ei koskaan käy baareissa tai viihteellä miehensä kanssa tai yksin. Käsitin, että suurin ongelma oli lasten hoitoon laittaminen, ei niinkään se baarissa olo.Ettekö te käy missään yksin? En minäkään baareissa juokse, mutta kai sitä ny aikuisella jotain harrastuksia pitää olla vaikka lapsia onkin. Onko täällä niin kärjistynyttä meininkiä, koska kyse on nuorten äitien palstasta, eikö teistä kukaan koskaan rehellisesti juo itseään satunnaisesti humalaan asti tai ainakin pieneeen sievään. Minä ainakin juon, eikä se tee minusta sen huonompaa äitiä. Joskus jopa poltan tupakkaa.

t. äiti 25 -vee ja kaksi tyttöä :whistle:
 

Yhteistyössä