Kuinka usein käytte/kävitte treffeillä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyselleenpä palstalaisilta, miehiltä ja naisilta, että miten usein kövitte aikoinaan tai käytte nyt ns. treffeillä. Kuinka usein ekat treffit ovat johtaneet seksiin? Tai kuinka monennella kerralla suunnilleen hommat menevät seksin puolelle.

Itse en ole pahemmin kunnon treffeillä käynyt. Olen vaan huomannut, että ns. perinteiset treffit (ruokaravintola/leffa tms.) on aika usein vähän kankea alku. Sitten taas jos tavataan baarissa tai radalla, niin hommat etenevät yleensä aika nopeestikkin.
 
vierailija
Eiks se tarkoita niinkuin "yöelämässä" eli oikeestaan sama kuin baarissa. Että silleen vähän hölmösti sanottu.

Näin miehenä sanoisin, että jotenkin jonkunlainen "sattumatapaaminen" on parempi kuin "treffit". Varsinkin alkuun. Olen 5 kertaa elämässäni pyytänyt tuntematonta tai lähes tuntematonta naista treffeille. Kaksi kertaa on lähtenyt. Kumpikaan ei johtanut mihinkään. Toisella kerralla nainen ei ollut tarpeeksi kiinnostunut. Toisella kertaa en minä. Nainen oli kyllä nätti ja fiksukin mutta liian tylsä "perusporvari".
 
vierailija
No puolisoni kanssa olen ollut yhdessä 17 vuotiaasta saakka silloin se oli sellaista yhdessä hengailua jomman kumman vanhempien luona. Varsinaisia treffejä ei ollut kun yleensä leffat yms. mentiin isommalla porukalla. Aikuisenakaan lasten saamisen jälkeen ei ole varsinaisesti tullut erikseen treffeille lähdettyä. Toki jos lapsivapaata hetkeksi saatu on vietetty hotelliöitä ja lounaita kahden. Meidän treffit on yleensä ollut synnytyksen yhteydessä 😅
Lapsia 4.
En usko että lapset kun tästä muuttavat omilleen aletaan siltikään mitenkään varsinaisesti treffeillä käymään, vietetään muutenkin niin tiivisti aikaa yhdessä miehen kanssa kotona.
 
vierailija
En ole treffailijatyyppiä ja usein treffit entuudestaan tuntemattoman kanssa ovat jäykät ja tunnelma teennäinen. Toisaalta en ole koskaan löytänyt baarista lyhyitä suhteita merkityksellisempiä kohtaamisia, joten itselleni sopivin tapa vaikuttaa olevan pidemmällä aikavälillä muutoin tutustuminen.
Eli jonkin verran olen treffaillut, mutten kovin tiuhaan tai runsaasti.
 
vierailija
En ole koskaan ollut varsinaisesti treffeillä. Me käytiin ennen vanhaan "kylillä" ja myöhemmin baareissa ja siellä sitten tuli tutustuttua ihmisiin ihan face to face. Ei ollu kännyköitä sillon, saati deittisovelluksia. Eiku hetkinen, puhelimella sai kyllä soiteltua jonnekin pulinalinjoille ja senssiryhmiin, mut ne oli todella kalliita.
T: 50v lady
 

Yhteistyössä