Kuinka usein ja kauanko:)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja ei vaan käsitä:
Alkuperäinen kirjoittaja tza:
Meillä mies tekee alotteen pari-kolme kertaa viikossa, yleensä suostun kerran viikossa. Monesti menee kaksikin viikkoa ilman seksiä. Kaksi pientä lasta, mutta ovat helppoja, nukkuvat hyvin yms, joten väsymystäkään ei ole. En tiedä mikä mättää, ei vain haluta! Vaikka ennen lapsia se olin aina minä joka vinguin joka päivä seksiä, kun miehelle olisi riittänyt vähempikin. Yhdessä oltu jo yli 10 vuotta!

Missä vika? Meneekö tämä koskaan ohi? Masennustako?
Varmaan menee, mulla oli aikoinaan vuoden tuollaista. Haluat kuitenkin miestäsi muten?

En tiedä. Rakastan kyllä, mutten halua...vaikea selittää. On hyvä mies ja ihana isä lapsille ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta löytyy, muttei intohimoa. Kaipaan intohimoa, mutta sitä tässä suhteessa ei ole. Ja miehen aloittetkin aina tyyliin, käsi haaraväliin ja siitä sitten pitäisi innostua. Sytyn nykyään tosi hitaasti, mies tas ei esileikeistä välitä, pikaseksiä ennemmin vain haluaa... :(

Tietääkö mies mitä ajattelet asiasta? Kannattaa puhua tuosta, intohimon löytää yleensä "uudelleen" kun löytää oikeat keinot ja yhteisen sävelen.

Olen puhunut monta kertaa, mutta naurauen ohittaa aina toiveeni. Hän on tyyliltään ei puhu eikä pussaa -mies...varsinkaan tunteellisista asioista/seksistä...:(

Vaihtelee hyvin paljon, välillä päivittäin pupuillaan, joskus jopa kuukauden tauko. Keskiarvo ehkä pari kertaa viikossa. Kerrat kestää satunnaisista muutaman minuutin pikaisista hyvinkin pitkiin sessioihin. Normi on ehkä puolisen tuntia. Molemmat ollaan tyytyväisiä tahtiin. Mä taidan tehdä enemmän alotteita kuin mies.

Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:
Meillä harrastellaan silloin kun tuntuu siltä. Me kun ei niin pidetä mitään kalenteria sängyn vieressä, tällä viikolla 3 kertaa edellis viikolla 4 kertaa. Ens viikolla on sit pakko sen 5 kertaa niin saadaan se n. keskiarvo 4 kertaan viikossa....

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Välillä joka päivä ja välillä muutaman kerran viikossa, riippuu aika paljon kaikesta :) Vähintään tunti siihen menee, yleensä lähempänä 2-3h. Molemmat tekee aloitteita yhtä paljon, mies ehkä enemmän.

Meillä mies tekee alotteen pari-kolme kertaa viikossa, yleensä suostun kerran viikossa. Monesti menee kaksikin viikkoa ilman seksiä. Kaksi pientä lasta, mutta ovat helppoja, nukkuvat hyvin yms, joten väsymystäkään ei ole. En tiedä mikä mättää, ei vain haluta! Vaikka ennen lapsia se olin aina minä joka vinguin joka päivä seksiä, kun miehelle olisi riittänyt vähempikin. Yhdessä oltu jo yli 10 vuotta!

Missä vika? Meneekö tämä koskaan ohi? Masennustako?

Käy lääkärissä puhumassa jos hormooni taso on muuttunu tai juuri masennus, kannattaa hoitaa, miestä kuiten tod,näköisesti haluttaa yhtä paljon ku ennenki:) Ikävää mutta totta on riski että miehenne pitemmän päälle voi lähteä vieraisiin, anteeksi suoruuteni.

Eli kuinka usein teil on seksiä ja kauanko aktinne kestää?
Kumpi yleensä tekee aloitteen?

Meil jokatoinen päivä yleensä ja kestää vaan noin 15-30min. :)
Minä mun mielestä useammin teen aloitteen, mut ehkä oon väärässäkin:)

Seksiä on 1-2 kertaa viikossa keskimäärin, aikaisemmin oli useammin (4-5) mut nyt kun olen töissä ja laihdutan niin energiaa on aikas vähän..
Akti kestää ilman esileikkiä 10-20 minsaa, esileikin kanssa menee joku 45 minsaa koko touhuun keskimäärin. Aloitteen teen minä yleensä, kiusaan miestä pitkin päivää ja sit illalla se on jo valmis poimittavaksi :D

Eli kuinka usein teil on seksiä ja kauanko aktinne kestää?
Kumpi yleensä tekee aloitteen?

Meil jokatoinen päivä yleensä ja kestää vaan noin 15-30min. :)
Minä mun mielestä useammin teen aloitteen, mut ehkä oon väärässäkin:)

Seksiä on 1-2 kertaa viikossa keskimäärin, aikaisemmin oli useammin (4-5) mut nyt kun olen töissä ja laihdutan niin energiaa on aikas vähän..
Akti kestää ilman esileikkiä 10-20 minsaa, esileikin kanssa menee joku 45 minsaa koko touhuun keskimäärin. Aloitteen teen minä yleensä, kiusaan miestä pitkin päivää ja sit illalla se on jo valmis poimittavaksi :D

Yhteistyössä