kuinka usein itse käytte suihkussa?ja vaihdatte alusvaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "asd"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokosuihku + hiustenpesu joka 2. tai 3. päivä. Kainaloiden pesu, alapesu, puhtaat alushousut sekä sukkien vaihto päivittäin. Työ- ja vapaa-ajan rintsikat ovat erikseen, en pese liivejä joka käyttökerran välissä ja vaihdan molemmat puhtaisiin kerran viikossa.

Moni atoopikko kertoo käyvänsä harvoin suihkussa, miksi ihmeessä?! Itse olen ainakin huomannut että päivittäiset suihkuttelut ja sen jälkeen rasvaus vielä hieman kostealle iholle on paras hoito! Imeytyy ihan eritavallan kuin siten, et monen päivän paskojen päälle mättäis vaan lisää rasvaa...

[QUOTE="vieras";25186648]Moni atoopikko kertoo käyvänsä harvoin suihkussa, miksi ihmeessä?! Itse olen ainakin huomannut että päivittäiset suihkuttelut ja sen jälkeen rasvaus vielä hieman kostealle iholle on paras hoito! Imeytyy ihan eritavallan kuin siten, et monen päivän paskojen päälle mättäis vaan lisää rasvaa...[/QUOTE]
Nykyisin atoopikoille suositellaankin juuri kuvailemaasi tapaa. Ilmeisesti ammeessa loikoilu olisi myös hyvä.

Siis ihan oikeasti, miettikää vähän ympäristöäkin. Me käydään miehen kanssa joka toinen päivä (ellei sitten jotkut juhlat miksi haluaa peseytyä) koko suhkussa, kerran viikossa sauna. Joka ilta alapesu ja alusvaatteet vaihdetaan tietty joka päivä. Myös kesällä poikkeus kun silloin hikoilee paljon. Ei tee edes hyvää pestä itteään niin usein!

[QUOTE="VoiVoi";25186777]Siis ihan oikeasti, miettikää vähän ympäristöäkin. Me käydään miehen kanssa joka toinen päivä (ellei sitten jotkut juhlat miksi haluaa peseytyä) koko suhkussa, kerran viikossa sauna. Joka ilta alapesu ja alusvaatteet vaihdetaan tietty joka päivä. Myös kesällä poikkeus kun silloin hikoilee paljon. Ei tee edes hyvää pestä itteään niin usein![/QUOTE]

enpä mieti
treenien jälkeen on pakko käydä suihkussa.

[QUOTE="VoiVoi";25186777]Siis ihan oikeasti, miettikää vähän ympäristöäkin. Me käydään miehen kanssa joka toinen päivä (ellei sitten jotkut juhlat miksi haluaa peseytyä) koko suhkussa, kerran viikossa sauna. Joka ilta alapesu ja alusvaatteet vaihdetaan tietty joka päivä. Myös kesällä poikkeus kun silloin hikoilee paljon. Ei tee edes hyvää pestä itteään niin usein![/QUOTE]

Kuule vallan hyvää tekee pestä itsensä kerran vuorokaudessa.