V
vieras
Vieras
Siis kuinka usein herkuttelet, vaikka karkeilla suklaalla tms..mikä nyt kelläkin on se mieliteko..Itse en saa suklaasta tarpeekseni ja sitä tulee joskus syötyä monta kertaa viikossa
:/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :x:Joka päivä nykyään kun paino tuntuu tippuvan ja tippuvan ja on jatkuva nälkä. Aluksi pyristelin vastaan, nyt en jaksa enää taistella. Syöpöttelen karkkia, pullaa, limsaa, suklaata, donitseja, keksejä, jäätelöä... Yleensä 1-2 sorttia vähintään per päivä. Pahimmillaan tilanne on ollut siinä, että olen ostanut yhden dallaspullan, yhden kermavaahtomunkin, yhden jaffakeksi paketin, kermavaahtopullon, pienen karkkipussin ja limsan. Kaikki menneet tunnissa.
Painan 51 kg ja olen 169 cm pitkä. Syön ne 3-4 normaalia ateriaa päivässä herkkujen lisäksi. Varsinkin nopeita hiilareita ja juustoa menee paljon. Tiedän, ettei tämä ole terveellistä ja kärsin varmaan kaikenlaisista puutoksista, mutta en osaa olla ilmankaan kun on niin nälkä ja himottaa niin paljon! Pelkään, etten pysty lopettamaan vaikka alkaisin lihoamaan. Painan varmaan sitten sata kiloa kymmenen vuoden päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja :x:Joka päivä nykyään kun paino tuntuu tippuvan ja tippuvan ja on jatkuva nälkä. Aluksi pyristelin vastaan, nyt en jaksa enää taistella. Syöpöttelen karkkia, pullaa, limsaa, suklaata, donitseja, keksejä, jäätelöä... Yleensä 1-2 sorttia vähintään per päivä. Pahimmillaan tilanne on ollut siinä, että olen ostanut yhden dallaspullan, yhden kermavaahtomunkin, yhden jaffakeksi paketin, kermavaahtopullon, pienen karkkipussin ja limsan. Kaikki menneet tunnissa.
Painan 51 kg ja olen 169 cm pitkä. Syön ne 3-4 normaalia ateriaa päivässä herkkujen lisäksi. Varsinkin nopeita hiilareita ja juustoa menee paljon. Tiedän, ettei tämä ole terveellistä ja kärsin varmaan kaikenlaisista puutoksista, mutta en osaa olla ilmankaan kun on niin nälkä ja himottaa niin paljon! Pelkään, etten pysty lopettamaan vaikka alkaisin lihoamaan. Painan varmaan sitten sata kiloa kymmenen vuoden päästä![]()
onko sulla joku sairaus? niin että tuo laihtuminen on tapahtunut yks kaks?
vai liikutko paljon?
niin, onhan sitä joillakin onnekkailla nopea aineenvaihduntakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jojoba:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja :x:Joka päivä nykyään kun paino tuntuu tippuvan ja tippuvan ja on jatkuva nälkä. Aluksi pyristelin vastaan, nyt en jaksa enää taistella. Syöpöttelen karkkia, pullaa, limsaa, suklaata, donitseja, keksejä, jäätelöä... Yleensä 1-2 sorttia vähintään per päivä. Pahimmillaan tilanne on ollut siinä, että olen ostanut yhden dallaspullan, yhden kermavaahtomunkin, yhden jaffakeksi paketin, kermavaahtopullon, pienen karkkipussin ja limsan. Kaikki menneet tunnissa.
onko sulla joku sairaus? niin että tuo laihtuminen on tapahtunut yks kaks?
vai liikutko paljon?
niin, onhan sitä joillakin onnekkailla nopea aineenvaihduntakin![]()
En mä oikein tiedä mistä tämä johtuu. Aina mulla on ollut jokseenkin hyvä aineenvaihdunta, mutta ekan lapsen syntymän jälkeen multa lähti 8 kiloa eikä niitä sen jälkeen ole näkyny muuta kun sitten kakkosen raskauden aikana. Ennen lapsia normaalipaino siis liikkui lähempänä kuuttakymppiä, nykyään pyristelen ja taistelen jotta pysyis yli viidenkymmenen, koska sen alle alkaa jo tulla heikotusta ja voin huonosti. Aluksi söin jokseenkin terveellisesti, lisäsin annoskokoja vaan ja saatoin lorauttaa rasvaa ruokaan. Sitten aloin illalla napostelemaan, mm suolapähkinöitä. En ole koskaan ennen tykännyt makeasta, mutta kun tajusin, että voin syödä mitä tahansa lihoamatta, niin päätin kokeilla josko paino niillä nousisi edes vähän. Tilanne on nyt alkanut pahasti riistäytyä käsistä =/
En varmaan näytä lapsille yhtään hyvää esimerkkiä, mutta en oikein tiedä mitä tehdä. Pelkään myös esim diabetesta kun sitä on suvussa... Siis ykköstyypin. Eikös se voi laueta esim juuri tämmöisestä sokerijojosta? En uskalla edes ajatella mitä tämä tekee kropalle...
Alkuperäinen kirjoittaja Surde74:Jos oikeasti syöt paljon kaloreita/vuorokaudessa, niin oletko tarkistuttanut kilpirauhasarvosi?