Kuinka usein käytte kakalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helss

Vieras
Iljettävä asia, mutta kuinka usein käytte kakalla? Käyn itse vähintään kerran päivässä, usein jopa kolmesti ja kavereiden kanssa tuli eilen puheeksi että moni heistä käy korkeintaan kerran päivässä, usein kolme kertaa viikossa..

Jos syön terveellisesti ja hyvin niin kerran päivässä. Jos vain vähän kasviksia ja päivän aikana leipää, kakkua, pitsaa tms niin kerran kolmessa päivässä jos silloinkaan.

yleensä kerran tai kaksi päivässä, jos jää päivä väliin niin on selvästi vatsa "kovalla" ja vaikea olla. Riippuu varmaan jonkin verran siitä mitä päivän mittaan tulee syötyä.

Muistelisin, että olisin kuullut jossakin telkkaohjelmassa jutun, että paras olisi käydä kolme kertaa päivässä, jokaisen ison aterian jälkeen. Tiedä sitten pitääkö se paikkaansa.

max. 1krt viikossa. Siis todella harvoin enkä mä oo huomannu että jotain hirveetä ummetusta olis. Oon tästä myös kavereiden kanssa puhunut eikä nekään kovin usein käy.

Muistelisin, että olisin kuullut jossakin telkkaohjelmassa jutun, että paras olisi käydä kolme kertaa päivässä, jokaisen ison aterian jälkeen. Tiedä sitten pitääkö se paikkaansa.

Oho.:O Olen aina ajatellut tuon tyypillisen 3 kertaa päivässä olevan liian usein. Ainakin se itsestä tuntuu liialta, mutta näillä mennään. Eipä tuosta hirveästi haittaakaan ole.

Oho.:O Olen aina ajatellut tuon tyypillisen 3 kertaa päivässä olevan liian usein. Ainakin se itsestä tuntuu liialta, mutta näillä mennään. Eipä tuosta hirveästi haittaakaan ole.

Olen myös pitänyt sitä melko suurena määränä ajatuksellisesti, mutta kuulemma perjaatteessa se kertoo että suoli toimii hyvin ja ruoansulatus myös. Kait siihen vaikuttaa mitä syö, minkä verran yms.

Yhteistyössä