Kuinka ulkonäkösi on muuttunut parisuhteen myötä?

  • Viestiketjun aloittaja Kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti
"maisa"
tuore mamma: Olemus on ihan normaali ja käytös kohteliasta, kiitosta vaan:D Niinhän sitä luulisi että jos sanot "Huomenta" tai "Hei", niin toinen vastaisi, mutta nykyään on niin perusnegatiivisia nuoria naisia joka puolella.
Totta, on hyvä opettaa lapselle että äidin pitää saada puhua puhelimessa ja kirjoitella kaksplussalle rauhassa, mutta omasta ulkonäöstä ja terveydestä huolehtimisella ei niin väliä. Kuten kirjoitin, kukin tyylillään.

Meikkaaminen ei ole pakollista ja on varmasti paljon miehiä jotka pitävät luonnonkauniista naisesta enemmän:) Minä taas olen pienestä pitäen tykännyt sovitella mekkoja ja se on se minun tyylini.
Siitä en ole luopunut vaikka lapsia olenkin saanut. Sanonnan mukaan lapset on vain lainassa, joten niiden takia ei pitäisi luopua kokonaan omasta nuoruudestaan saatika elämästään.
 
"femin"
Olen laihtunut 18kg, alkanut kiinnittää enemmän huomiota pukeutumiseen ja lopettanut miehen toiveesta hiusten värjäämisen. Kauniimmalta näytän nykyään.

Mies on lihonut 6 kiloa, kasvattanut parran ja alkanut pukeutumaan paremmin. On nykyään paljon komeampi ja miehekkäämpi, kun ei ole niin rimpula. :D
 
tuore mamma
[QUOTE="maisa";28760560]tuore mamma: Olemus on ihan normaali ja käytös kohteliasta, kiitosta vaan:D Niinhän sitä luulisi että jos sanot "Huomenta" tai "Hei", niin toinen vastaisi, mutta nykyään on niin perusnegatiivisia nuoria naisia joka puolella.
Totta, on hyvä opettaa lapselle että äidin pitää saada puhua puhelimessa ja kirjoitella kaksplussalle rauhassa, mutta omasta ulkonäöstä ja terveydestä huolehtimisella ei niin väliä. Kuten kirjoitin, kukin tyylillään.

Meikkaaminen ei ole pakollista ja on varmasti paljon miehiä jotka pitävät luonnonkauniista naisesta enemmän:) Minä taas olen pienestä pitäen tykännyt sovitella mekkoja ja se on se minun tyylini.
Siitä en ole luopunut vaikka lapsia olenkin saanut. Sanonnan mukaan lapset on vain lainassa, joten niiden takia ei pitäisi luopua kokonaan omasta nuoruudestaan saatika elämästään.[/QUOTE]

No sanoinpahan vaan, että oma kokemus on eri. Vai meinaatko nyt oikeasti, että nimenomaan ne nuoret naiset on jotenkin kateellisia sulle, ja siksi tölläävät eikä moikkaa? :D Anteeksi, ehkä et, mutta jotenkin tuli sellainen vaikutelma näistä sun kirjoituksista. Kun et vaikuta kovin mukavaltakaan, vaan tölvit niitä jotka kertoo etteivät jaksa koetella mekkoja yms mitä sinä teet....jospa tuo kaikki näkyy ja kuuluu susta ulospäin?

Ihanasti väärinpäin väänsit, en todellakaan puhu mitään juorupuheluita koskaan, ja kaksplussallekkin kirjoittelen pääsääntöisesti täältä leikkipihan hiekkalaatikolta. Katsos, kun kännykät ja tabletit mahdollistaa kaikenlaista nykyään.. Ulkonäöstä en jaksa/voi aina huolehtia enää niinkuin ennen, terveydessä mulla ei ole mitään vikaa.

En koe että luopuisin koko elämästäni, vain koska lapseni on nyt pieni ja en sen vuoksi ehdi meikkaamaan :D Sekin on vähän sääli, jos koko elämä pyörii vaan ulkonäön ympärillä. Se kun on loppupeleissä yhdentekevä.
 
Lihoin reilusti (jopa n. 40kg) parisuhteen aikana, n. puolet painosta tuli ennen lasta. Oli lievästi noususuunnassa jo ennen parisuhdetta. Lievässä laskusuunnassa nyt parisuhteen jälkeen, ehkäpä pian reilussa laskussa.
 
"Tiina"
Itse olen lihonnut noin 10 kiloa tämän 15 vuotta kestäneen parisuhteen aikana (2 lasta). Yritän kuitenkin pukeutua ja pitää huolta ulkonäöstäni, koska olen töissä sellaisella alalla, jossa pitää pystyä osaamisen lisäksi myös pitämään huolta ulkonäöstä. Pukeutua hyvin jne.
 

Yhteistyössä