kuinka tulee toimeen oinaan kanssa??

  • Viestiketjun aloittaja horoskooppi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä olin pitkään kalan kanssa ja kyl nää on niin erilaisia... oinaan päätä ei tarvi olla silittelemässä koskaan.. on positiivinen ja määrätietoinen, mutta joskus kyllä niin kovapäinen ja itsekäs... ja kyl muuttaa rajusti mieltään eikä muista lainkaan mitä on aikaisemmin vaatinut..
Toi nyt ei ihan pidä paikkaansa,kyllä oinas muistaa joskus hyvinkin tarkkaan mitä ollaan sovittu jne :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä olin pitkään kalan kanssa ja kyl nää on niin erilaisia... oinaan päätä ei tarvi olla silittelemässä koskaan.. on positiivinen ja määrätietoinen, mutta joskus kyllä niin kovapäinen ja itsekäs... ja kyl muuttaa rajusti mieltään eikä muista lainkaan mitä on aikaisemmin vaatinut..
Toi nyt ei ihan pidä paikkaansa,kyllä oinas muistaa joskus hyvinkin tarkkaan mitä ollaan sovittu jne :whistle:
joo mutta kun räjähtää sanoo että haet sitten huomenna ensi töikses kuun taivaalta ja sen kun lupaan kiltisti silloin eli annan periksi niin seuraavana päivänä jo kysyy että käynkö mä hakeen sen kuun sulle.. niin sanotusti tapautuu tunnolleen.. tässä ny ku ollaan muutama vuosi otettu toisistamme selvää ja tutustuttu näin yhteiselon merkeissä oon huomannu sellaista.. en olis ihan ekana vuonna menny lupaamaan mutta nyt jo uskaltaa kun tietää ettei oo tosissaan.. vaan luonne vähän pitää kovana mutta vääntää saan myös mut sitten jään aina kakkoseks..
 
Oinas naaras

Olen itse Oinas ja naimisissa oinas miehen kans. Hyvin ollaan tultu toimeen ja vuosia jo yhdessä oltu. Riidellään välillä aika rajustikkin ja kumpikin on jääräpätä ja periksi antamattomia, mutta silti aina jotenkin päästään kuitenkin yksimielisyyteen :D
 
Tuomari
Eikös ne sano että Oinas on yhtä tyyni kuin myrskyävä meri vaan ikinään voi olla...

Itse myös Oinas ja kyllähän kokolailla täällä esitetyt asiat paikkaansa pitää. Vauhtia on liikaa kokoajan, tekee/puhuu ensin, ajattelee vasta jälkeen että mitäs tuli sanottua/tehtyä, mieli menee miten sattuu, tunteet ensin, sitten järki... mut kyllä meistä hyvän kumppanin silti saa :)
 
Mulla huonoja kokemuksia oinas miehestä. Ainakin tämä oli tooosi mustis ja määräilevä. Elämästä ei tullut yhtään mitään ku heräsin todellisuuteen.. Hirmu omistushaluinen mutta oli niitä erinomaisia hetkiäkin :)
 
Archie
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Meillä kuopus on oinas.
Aivan ihana, aurinkoinen, temperamenttinen, touhukas, kaikesta innostunut tulisielu :heart:

Toivottavasti naiset arvostavat näitä piirteitä hänessä myös parinkymmenen vuoden kuluttua ;)
Niin meilläkin, paitsi toivon että miehet/´pojat arvostavat näitä ihania luonteenpiirteitä. =) Siis temperamenttia löytyy, jotain kun päätää niin se päätös pitää tai ainakin kaikki on yritettävä sen eteen.
Olen tämän varmaan joskus aikaisemmin kertonutkin mut kun tuo meidän neiti oli jotain parivuotias niin yhtenä aamuna hätisteli mua ylös sängystä. Sanoin sit et "äiti nousee kun kello sanoo pim-pom" (meillä oli siis sellanen vanhanajan seinäkello joka lyö tasalta ja puolelta). No eipä aikaakaan kun rupes kuulumaan ruminaa ja neiti oli raahannut syöttötuolinsa kellon alle ja oli paukuttamassa kelloa et johan on kumma eikö sitä pim-pomia ala kuulua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä oon neitsyt ja mieheni oinas.. välillä räjähtää aika lujaa ku mä vaan jankutan ihan rauhallisesti ja yritän selittää miksi olen omasta mielestä oikeassa. ne on sellaisia lapsellisia juttuja alkuun mutta paisuu ku pullataikina...
Meillä toisinpäin. Mie oon oinas ja mieheni neitsyt. Ihan ok yhdistelmä, kunhan molemmat saa riittävästi omaa aikaa ilman toista. Oinaalla on tunnetusti aina liikaa energiaa, joten neitsyen taito osata vaivihkaa suunnata se johonkin järkevään, lyö monta kärpästä yhtäaikaa :D
 

Yhteistyössä