kuinka tulee toimeen oinaan kanssa??

  • Viestiketjun aloittaja horoskooppi
  • Ensimmäinen viesti
ap
mä oon neitsyt ja mieheni oinas.. välillä räjähtää aika lujaa ku mä vaan jankutan ihan rauhallisesti ja yritän selittää miksi olen omasta mielestä oikeassa. ne on sellaisia lapsellisia juttuja alkuun mutta paisuu ku pullataikina...
 
ap:lle totuus neitsyestä
OINAS

Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.

Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1
 
Meillä mä olen härkä ja mies oinas, siinä sitten kaks kovapäistä takoo päitänsä yhteen, että kumman mukaan mennään :D Välillä on kyllä niin karmeita vääntöjä, kun kumpikaan ei anna periksi millään. Mutta ihan hauskaakin vääntää joskus asioista.
 
tuli väärä, mutta tässä totuus neitsyestä, ap:lle
NEITSYT

Olet johdonmukainen ja inhoat epäjärjestystä. Saatat siivota autoasi kolme vuorokautta putkeen. Pikkutarkkuutesi raivostuttaa muita, joten Neitsyet eivät päädy lainkaan avioon. Olet kylmä ja tunteeton, lisäksi nukahtelet rakastellessasi. Neitsyet ovat mahdottoman hyviä bussikuskeja. Neitsyt on luultavasti kaikista tähtimerkeistä vittumaisin. Ihmeellinen tekopyhä säntillisyys ja patologinen turvallisuuden tunteen hakeminen käyvät joskus niin valtavasti muiden merkkien edustajien hermoille, ettätapahtuu ikäviä asioita - Neitsyille. USA:n vankiloissa on paljon sarjamurhaajia, jotka ovat tappaneet vain Neitsyitä. He ovat varsin korkealle arvostettuja vankilan omassa hierarkiassa. Kuolemaan tuomituista vain Neitsyiden kohdalla tuomio pannaan aina täytäntöön välittömästi.

Onnenkapine: Ehjä immenkalvo
Onnennumero: Mikä tahansa luotettava numero
Onnenväri: Mikä tahansa väri, joka ei haalistu vaan pysyy aina samanlaisena
Motto: "Voi olla, mutta todellisuudessa..."
Auto: Seat Cordoba Diesel 2,9l/100 km


 
leijona
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle totuus neitsyestä:
OINAS

Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.

Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1
http://hanichu.blogspot.com/2008/09/totuudenmukainen-horoskooppi.html

Tuolta muut :)
 
vieras
Oinas tappaa ensin uhrinsa ja kiduttaa vasta sitten ja leijonat huutaa niin kauan, että verisuoni poksahtaa päästä... olen ite leijona ja ystäväpiirissä niin leijonia kuin oinaita ja hyvin tullaan toimeen, vaikka otetaankin välillä yhteenkin. Oinaat on pirun itsekkäitä ja omapäisiä (vai kovapäisiä) ja luulevat olevansa aina oikeassa. Mutta muuten ihan hauskoja tapauksia ja tosi lojaaleja ystäviä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä oon neitsyt ja mieheni oinas.. välillä räjähtää aika lujaa ku mä vaan jankutan ihan rauhallisesti ja yritän selittää miksi olen omasta mielestä oikeassa. ne on sellaisia lapsellisia juttuja alkuun mutta paisuu ku pullataikina...
Oinakselle ei kannata edes mitään lapsellisia juttuja alkaa jankuttamaan. Jos haluat jonkun jutun (esim.kotiaskareen) opettaa, niin siun pittää tehä se sillai että oinas luule sitä sen ideaksi :D

Miekin oon välillä vähän turhankin paljon Oinas :ashamed:
 
neitsyt
NEITSYT

Olet johdonmukainen ja inhoat epäjärjestystä. Saatat siivota autoasi kolme vuorokautta putkeen. Pikkutarkkuutesi raivostuttaa muita, joten Neitsyet eivät päädy lainkaan avioon. Olet kylmä ja tunteeton, lisäksi nukahtelet rakastellessasi. Neitsyet ovat mahdottoman hyviä bussikuskeja. Neitsyt on luultavasti kaikista tähtimerkeistä vittumaisin. Ihmeellinen tekopyhä säntillisyys ja patologinen turvallisuuden tunteen hakeminen käyvät joskus niin valtavasti muiden merkkien edustajien hermoille, ettätapahtuu ikäviä asioita - Neitsyille. USA:n vankiloissa on paljon sarjamurhaajia, jotka ovat tappaneet vain Neitsyitä. He ovat varsin korkealle arvostettuja vankilan omassa hierarkiassa. Kuolemaan tuomituista vain Neitsyiden kohdalla tuomio pannaan aina täytäntöön välittömästi.

Onnenkapine: Ehjä immenkalvo
Onnennumero: Mikä tahansa luotettava numero
Onnenväri: Mikä tahansa väri, joka ei haalistu vaan pysyy aina samanlaisena
Motto: "Voi olla, mutta todellisuudessa..."
Auto: Seat Cordoba Diesel 2,9l/100 km
Tää pitää aika helkutin hyvin paikkaansa, paitsi että neitsyeksi en ole jäänyt kuin horoskoopilta ja mies ja lapsetkin tuossa häärää. Ihan tunteeton en ole, vaikka joku vois niin luullakin.

 
ap
kiitos kaikille.. nauroin muuten eka kertaa tänään kun luin noita horoskooppijuttuja.. tottahan niissä oli.. ja toi oli hyvä idea antaa sen luulla että on itse keksinyt kun aina sanoo ettei hänen ideat kelpaa johon oon vaan kattonu että häh nyt en ymmärrä onko sillä väliä kenen idea tai että pitää se tehdä ei täs se ollu pääasia kuka sen keksi..
 
Toi neitsyen kuvaus oli mahtava :D :kieh: :D
Aivan loistava! Muutkin toki mutta toi oli yliverto. Just tolta se voi pahimmillaan tuntua. Nimim. jokunenkin neitsyt lähipiirissä, rakkaita ja läheisiä mutta joskus niin grrrrr... :D
 
ap
mä olin pitkään kalan kanssa ja kyl nää on niin erilaisia... oinaan päätä ei tarvi olla silittelemässä koskaan.. on positiivinen ja määrätietoinen, mutta joskus kyllä niin kovapäinen ja itsekäs... ja kyl muuttaa rajusti mieltään eikä muista lainkaan mitä on aikaisemmin vaatinut..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Toi neitsyen kuvaus oli mahtava :D :kieh: :D
Aivan loistava! Muutkin toki mutta toi oli yliverto. Just tolta se voi pahimmillaan tuntua. Nimim. jokunenkin neitsyt lähipiirissä, rakkaita ja läheisiä mutta joskus niin grrrrr... :D
mikä sä oot horoskoopissa? sais vähän vertailupohjaa miten itse tuun toimeen kyseisen merkin kanssa..
 
leijona
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona:
Oinaat on helppoja. Ne räjähtelee mutta kuitenkin muuttavat mieltään. Härkien päätä ei taas käännä millään.
Kyllä oikea nainen kääntää kenen tahansa pään!! Nim: Härän kanssa 15 vuotta yhdessä ollut kaksonen
No kokemusta ei ole kuin tuosta pienestä härästä. Eli toivoa on että ne pehmentyvät iän myötä :p
 

Yhteistyössä