Kuinka teen miehestäni aisurin?

  • Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
Aiheena ajankohtainen, joten miten teen miehestäni aisurin ja hänen luvallaan voin olla toisten kanssa. Ei pettämistä tai pakottamista vaan yhteinen asia, jossa myös minä naisena voin nauttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Hei. Olen 42 vuotias mies. Avopuolison aisuri. Olen ollut nyt kolme vuotta lukittuna siveysvyössä. En ole koskenut enkä edes nähnyt kalua sinä aikana. Meillä käy miehiä naimassa avovaimoa. Sinä aikana olen joko vieressä katsomassa tai kaappiin lukittuna. Olen aina naisten alusasuissa tai pelkkä siveysvyö päällä. Siveysvyön avaimet ovat avivaimon kaulaketjussa. Ja hän kertoo avoimesti mitkä avaimet ne ovat.
 
vierailija
Avioseksi on avioseksiä. Pannaan joskus ja rakastellaan vielä harvemmin.

Mulla olisi niin paljon tarpeita ja miestä ei kiinnosta ollenkaan. Pettämään en halua lähteä, vaan asiaan pitäisi löytyä jokin muu ratkaisu. Kaikki on muuten ok, mutta haluaisin vähän villimpää menoa.

Olen lueskellut yhtä tällaista blogia, jossa mies on aisuri ja vaimonsa harrastaa seksiä ja se tuntuu olevan molemmille ok ratkaisu. Onko tällainen aisurius tai vapaa suhde miten yleistä?
 
vierailija
Olemme vaimon kanssa avoimia seksin suhteen. Olemme olleet sekä kolmenkimppaa FMM että parien kanssa. Toisinaan vaimo vaan haluaa nauttia itsekseen vieraasta ja käy yksin vieraan kanssa. Tämä kiihottaa minua tosi paljon kun miettii mitähän siellä tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Minäpä kysyn näin päin,miten saan nykyisen vaimoni ottamaan itselleen rakastajan?
Luvan olen vaimolleni antanut ja rohkaissut ja ihan selvinpäin, että tietää
minun olevan tosissani asian kanssa.
Aisuriksi tuleminen nyky suhteessa kiihottaa valtavasti, sillä edellisessä liitossa
vaimoni rakasteli muutaman miehen kanssa luvallani ja kertoi missä,miten,kenen kanssa
naiskenteli. Se on SE juttu,joka sai minut villiksi himosta vaimoani kohtaan. Järjellä tuskin
voi tuollaista ymmärtää, mutta ei kannatakkaan, sillä me vaimoni kanssa nautimme varmasti
yhtä paljon molemmat.
Meillä aivan samoin, vaimo kertoi joskus että eräs tuttumme on niin kuuma että jos ois sinkku niin viettelisi miehen. Sanoin että on mun lupa viettelyyn jos haluaa. Meni joitain viikkoja kun vaimo kysyi, olinko tosissani asian kanssa. Sanoin että se kiihoittaa itseänikin kun tiedän vaimon naivan toisen kanssa ja vieläpä aika hyvän tuttavamme kanssa. Niinpä järjestin kotonamme saunaillan juomineen kaikkineen. Kaverimme tuli yhdessä parin muun kaverimme kanssa saunomaan ja grillailemaan. Muut lähti vaimojensa luo mutta tämä vaimon halujen kohde jäi yöksi. Vaimo aloitteli viettelyn ja vihjailun, oltiin sovittu että menen katsomaan että sauna lämpiää uusiksi. Sillä aikaa vaimo jo pääsi suutelu ja kourimis asteelle kertoen kaverille että hänellä on lupa naida jos hänelle sopii. Tullessani tupaan näin kuinka kaveri jo imi vaimoni paljaita rintoja ja riisui hänet ja itsensä. Istuin nojatuoliin riisuduttuani alasti ja jäin katselemaan ihanaa näytöstä. Oli eka mutta ei vika kerta kun näin tapahtui. Myöhemmin mies vaihtui uuteen .
 
vierailija
Olen aisankannattaja.Ikää on jo 61 vuotta ja naimaan pystyn potenssilääkkeen voimalla.Pikku hiljaa tämä potenssin pitäminen on vain vaikeaa. Tämä aisankannattaminen kiihoittaa valtavasti. Vaikka ulospäin olemme ns. normi pariskunta on vaimoni meillä se, joka määrää kaapin paikan. Siis aisankannattaminen on myös alistumista parisuhtessa. Vaimoni 55 v harrastaa, käy jumpalla ja on muutenkin osallistuva nainen. Minä siivoan, käyn kaupat, laitan ruoat ja hoidan kodin juoksevat asiat.
Olemme nykyään kahden joten tämä aisankannattaminen onnistuu hyvin. Vaimollani on muutama kokenut nuorempi sonni, joka tyydyttä vaimoni. Ennen panoja käy tavallaan ylikierroksilla,laittaa sukkanauhaliiviä+halkiopöksyjä,meikkaa,sheivaa ja valmistautuu antamaan.
On valtavan kiihoittavaa katsella tätä rituaalia. Viikonloppuna jää useasti koko yöksi naimaan.Asiaan kuuluu myös vaimon jokavuotinen laiva matka sekä viikon Levin reissu.
Panojen jälkeen on voipunut ja raukea. Käyn itsekkin kuumana, kun vaimo saapuu reisuiltaan ja voin saada illalla naida ja kuulla naimisen yksityikohtia.
Meillä tämä järjestely toimii ja kulissit on kunnossa. Kukaan ei varmasti aavista pikku puuhailujamme. Kumpikaan ei halua luopua siitä, mitä olemme rakentaneet vuosien varrella. Molemmat meistä ovat tyytyväisiä tähän järjestelyyn. Vaimoni suorastaan hehkuu , kun saa vierasta. Osaltaan tämän takia haluaa pitää kropan kunnossa
Monet pitävät aisankannattajia reppanoina, mutta näinhän se ei ole. Vaatii mielestäni vahvaa itsetuntoa antaa naiselleen vapaus nauttia.
Itselläni samanlaiset tuntemukset. Olen 50 mies ja lähes 30v oltu naimisissa. Alussa en edes tiennyt vaimon syrjähypyistä. Mutta sitten yksi työkaveri kutsui meidät meidän mökilleen. Hän asuu meidän lähellä. No mökillä isäntä tarjosi tietysti alkoa ja lähti vaimon kanssa saunaan. Viipyivät kauan, niin menin katsomaan, niin siellä isäntä rakasteli vaimoa.
Siitä tuli sitten mm. työkaverienkesken. Sitten alettiin alettiin viettämään viikonloppuja kaverin mökillä ja 4-6 työkaveria mukana.
Aina joku rakastee vaimoa.
Osa vielä samaa, mutta muutama henkilö vaihtunut.
 
vierailija
Joku tuolla aiemmin kirjoitti, kuinka hän jo 15-vuotiaana tiesi, että hänestä tulisi aikuisena aisuri. Itse olen jo eläkeiässä, ja voinen paljastaa, että minulle kohtalo kolahti jo aiemmin. Helsingissä oli suuret kesäiset urheilukilpailut, ja eräälle siitä lehteensä kirjoittamaan tulleelle lehtimiehelle vanhempani vuokrasivat muutamaksi päiväksi huoneen. Se oli minun huoneeni, ja jouduin majoittumaan pikkuveljen huoneeseen. Ei se ensimmäinen kerta ollut, mutta tästä tuli erilainen. En tiedä mihin heräsin, mutta kohta aloin erottaa ääniä. Minä olin kahdentoista. Yritin ensin kääntää kylkeä ja jatkaa nukkumista, mutta sitten valpastuin. Äänet tulivat viereisestä huoneesta. Kuuntelin ja ihmettelin. Tuli hiljaista. Sitten kuulin taas, askelia, isän matalaa ääntä, äidin iloisia, sanoisinko, naurun tirskahduksia. Se oli iloinen asia, mikä sitten olikaan. Ehkä en sitä ihan loppuun asti ajatellut, ja unohdinkin sen, kunnes murrosiässä kokosin palaset uudelleen. Mitä olin kuullut viereisestä huoneesta, oli niin kiihkeää naintia, että oksat pois. Vieraamme sai äidiltäni pillua. Se ensin hirvitti, hävetti, sitten kiihotti, myöhemmin vastustamatta. Tällä tarinalla, pohtimalla millainen kokemus ja muisto se oli ollut itse kullekin, sain kauniin mutta kiltin, konservatiivisen vaimoni lopulta samoille jäljille. Emme ole katuneet. Kaksikymmentä vuotta, kymmenisen miestä, joukossa yksi ulkomaalainen, jenkki, joka halusi tutustua suomalaiseen naiseen.
 

Yhteistyössä