Kuinka tärkeää sinulle ovat monipuoliset maksuominaisuudet verkkokaupoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Verkkomaksupainike tai ennakkolasku. Ja kyllä mulle on tärkeetä että on erilaisia tapoja. Laskumahdollisuus on ihan kiva, postiennakolla en IKINÄ tilaa mitään joten jos se on ainoo vaihtoehto niin tilaamatta jää. Toisaalta en tykkää tilata luotolla mitään, eli osamaksusysteemit on minusta ihan turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Osittain tärkeää, tykkään siitä, että ne voi maksaa suoraan verkkopankkitunnareilla.

Peesaan. Ei se hankala ole sekään että s-postiin tulee lasku, mut joskus kyllä tuppaa käymään että meneeki sit monta päivää ennen ku muistaa maksaa, ellei se lasku tule s-postiin sit automaattisesti samantien. Nää on ne kaks jota lähinnä käytän.

Myyjän konkurssissa ei tule tappioita vaan tappio jää luottokorttiyhtiölle. Suorastaan riskaabelia maksaa jollekin nettikauppiaalle maksupainikkeella ennakkoon. Jos myyjä saa tarpeeksi rahaa niin pakkaa ne matkalaukkuun ja häipyy iäksi Thaimaahan niin kuin Winclubilaiset.

Luottokortti tai lasku 14 vrk maksuajalla jälkikäteen on ok.

Tämä on ihan höpöpuhetta. Kymmeniä kertoja olen ostanut monesta eri nettikaupasta eikä yhtään moitteen sanaa ole. Ennakkolaskua olen käyttänyt sekä pankkipainikkeita, sillä en omista luottokorttia. Myös saksasta olen tilannut ennakkolaskulla, ja aina olen tuotteet saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Luottokortti ehdoton:
Myyjän konkurssissa ei tule tappioita vaan tappio jää luottokorttiyhtiölle. Suorastaan riskaabelia maksaa jollekin nettikauppiaalle maksupainikkeella ennakkoon. Jos myyjä saa tarpeeksi rahaa niin pakkaa ne matkalaukkuun ja häipyy iäksi Thaimaahan niin kuin Winclubilaiset.

Luottokortti tai lasku 14 vrk maksuajalla jälkikäteen on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on ihan höpöpuhetta. Kymmeniä kertoja olen ostanut monesta eri nettikaupasta eikä yhtään moitteen sanaa ole. Ennakkolaskua olen käyttänyt sekä pankkipainikkeita, sillä en omista luottokorttia. Myös saksasta olen tilannut ennakkolaskulla, ja aina olen tuotteet saanut.

Eipä ole! Esim. Töölön matkatoimisto oli suuri kusetus, jossa monet menettivät rahansa jos eivät maksaneet kortilla. Toinen oli halpalentoyhtiö Flying Finn, sama juttu. Lisäksi esim. Osuuspankissa saa ilmaisen vakuutuksen Visaostoksiin.

Riippuu mitä tilaan.

Esim. vaatteita tilatessa en halua maksaa etukäteen kun sen tietää kuitenkin että joku lähtee aina takaisin kun ei sovikaan. Silloin on kiva saada lasku vasta palautuksen jälkeen niistä kuteista mitkä on pitänytkin, sen sijaan että pitäisi odotella etukäteen maksettuja rahoja takaisin.

Jos tilaan jotain mitä ei tarvitse sovitella tms. vaan tiedän pitäväni, niin voin maksaa etukäteen verkkopankkitunnareilla.

Isommat ostokset mieluiten luottokortilla, koska luottoyhtiö maksaa rahat takaisin jos en jostain syystä saakkan tuotetta minkä tilasin. Lähinnä sellaiset tapaukset jos epäilee että nettikauppa voi tehdä konkurssin tai on muuten epäluotettavan oloinen.

Kotimaisista maksan mieluusti verkkopankilla.

Yhteistyössä