...Kuinka sanoa kohteliaasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voih

Vieras
Eli mulla on tämmöinen homma että sain keskenmenon tammikuussa ja mun hyvä kaveri on tullut sitten raskaaksi ja se hoilottaa mulle jatkuvasti siitä että kuinka ihanaa ja että sen mies juttelee sen mahalle,kertoo kokoajan omasta olotilasta raskauden aikana.Se on tosiaan jollain rv8 menossa,eikä se yhtään ajattele sitä miltä musta tuntuu kun sain keskenmenon 5kk sitten ja laskettu aika mulla olis ollut ensikuussa.Enkä ole vielä päässyt kokonaan yli sitä että menetin sisällä kasvavan ihmisen alun.Olen toki onnellinen kaverin puolesta mutta välillä se vain pistää vihaksi kun tuntuu ihan siltä kuin se lesottaisi sillä että hän on raskaana nytten ja puhuu kokoajan sen raskaudesta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Käske sen vaan pitää turpansa kiinni

peesi. Ei ne toiset tajuu mitään vaan hehkuttaa sitten asiaa niillekkin joilla just ollut keskenmeno. Tksi mun kaveri jäi raskaaksi yhtä aikaa mun kanssa ja sitten se sai kaksoset ja mä kärvensin tuskissani kun menetin omani. ja kehtas paskiainen viel kehuu ku tulee kaksoset ja lähetteli ultrakuvii mulle. voi juma mikä ämmä.

Alkuperäinen kirjoittaja WSWSW:
tOISWET KUN EIV'ÄT PIDÄ KLESKENMKENOA MINÄÄN, SISKONIKIN TEKI UUDET PERÄÄN .

No tässä on yritetty sitä uudestaan mutta ei sitä niin vain helposti uudestaan tulla raskaaksi.Ne jotka onnistuvat tulemaan melkein heti raskaaksi keskenmenon jälkeen niin niillä on käynyt hyvä tuuri.

no tietääkö se ettet ole päässyt keskenmenosta yli?
siis tietysti on turha hehkuttaa mutta sun keskenmenosta on melkein puoli vuotta niin ehkä ystäväsi ei ajattele että se on sulle vieläkin vaikea asia. Se on vaikeata ymmärtää millaiset arvet keskenmeno jättää ja miten kauan menee päästä yli sellaiselle joka ei ole ikinä koennut keskenmenoa.

Alkuperäinen kirjoittaja säästis harmaana:
siis tietysti on turha hehkuttaa mutta sun keskenmenosta on melkein puoli vuotta niin ehkä ystäväsi ei ajattele että se on sulle vieläkin vaikea asia. Se on vaikeata ymmärtää millaiset arvet keskenmeno jättää ja miten kauan menee päästä yli sellaiselle joka ei ole ikinä koennut keskenmenoa.

Kyllä hän tietää että en ole päässyt vieläkään yli siitä,olen sen itse sanonut monta monta kertaa ja hän ymmärsi sen mutta siitä huolimatta hän tekee noin.

tsemppiä ap:lle! :hug:

Tiedän tasan miltä sinusta tuntuu, itselläni sama tilanne. :(
Ja joku täällä sanoi, että uutta vaan tekemään, mutta se ei tosiaan ole aina niin helppoa!!! Itselläni tuli sellaiset jälki komplikaatiot viimeisimmästä keskenmenosta, että se ei ole todellakaan varmaan, että minä saisin enään lasta... :(

En kyllä tosiaan tiedä mitä sille kaverille voisi sanoa, koska itse painin saman ongelman kanssa... :/ toisaalta raskaus on sille kaverillekkin se elämän ihanin asia, minkä haluaa jakaa ystävän kanssa ja haluaa varmasti, että olet siinä hänen mukanansa, ei välttämättä edes tajua, miltä sinusta voi tuntua.

Alkuperäinen kirjoittaja jennae:
tsemppiä ap:lle! :hug:

Tiedän tasan miltä sinusta tuntuu, itselläni sama tilanne. :(
Ja joku täällä sanoi, että uutta vaan tekemään, mutta se ei tosiaan ole aina niin helppoa!!! Itselläni tuli sellaiset jälki komplikaatiot viimeisimmästä keskenmenosta, että se ei ole todellakaan varmaan, että minä saisin enään lasta... :(

En kyllä tosiaan tiedä mitä sille kaverille voisi sanoa, koska itse painin saman ongelman kanssa... :/ toisaalta raskaus on sille kaverillekkin se elämän ihanin asia, minkä haluaa jakaa ystävän kanssa ja haluaa varmasti, että olet siinä hänen mukanansa, ei välttämättä edes tajua, miltä sinusta voi tuntua.

no sillä on toinen tulossa ja tiedän että se on kaverilleni ihanaa aikaa ja olen onnellinen kaverin puolesta,olen sen myös itsekin sanonut sille.Sitten jos jotain kerron sille että saa nähä koska mulla onnistaa uudestaan niin se aina vain tokaisee jotain tähän malliin että mm-m tai niin ja sitten ite päläpättää raskaudesta ja oireista minkä kerkiää sit ite joudun siihen sanomaan että niin,juu yms ja noita en mitenkään iloisella mielellä sano vaan vähän masentuneena. Sinulle myös jeannae :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
"Olen tosi onnellinen puolestasi ja raskaudesta, mutta voitaisiinko jutella jostain muusta koska en ole vielä itse toipunut keskenmenostani"

Tuo oli kyllä hyvin sanottu ja kohteliaasti kirjoitettu,pitääpäs sanoa sille noin jos se vaikka ymmärtäisi paremmin ja ei ottaisi nokkiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja säästis harmaana:

Kyllä hän tietää että en ole päässyt vieläkään yli siitä,olen sen itse sanonut monta monta kertaa ja hän ymmärsi sen mutta siitä huolimatta hän tekee noin.

no sitten sanot ihan suoraan että et halua kuunnella ihan tuota joka päivä kun oma vauvasi on kuollut että miltä hänestä itsestään tuntuisi toisinpäin. ja sano että ottaisi vähän sinua huomioon.tiedän tuon tunteen minä koin 7 keskenmenoa ennen ekaa vauvaani : (

Alkuperäinen kirjoittaja ooooooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
Alkuperäinen kirjoittaja LAITOIN VALOT:
Niin, kun toiset eivät pidä keskenmenoa minään, vaan tekevät uuden perään, niinkuin siskonikin....

valot?asutko sä komerossa pimeessä? ;)

Niin VALOT!!!

Joku on kopelopinut tekstiäni, tää jatku vielä...

Siskoni on saanut keskenmenoja ennen kaksoii, mistä tässä jo sanoi8n ja jotka hävis.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksosii:
Alkuperäinen kirjoittaja ooooooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
Alkuperäinen kirjoittaja LAITOIN VALOT:
Niin, kun toiset eivät pidä keskenmenoa minään, vaan tekevät uuden perään, niinkuin siskonikin....

valot?asutko sä komerossa pimeessä? ;)

Niin VALOT!!!

Joku on kopelopinut tekstiäni, tää jatku vielä...

Siskoni on saanut keskenmenoja ennen kaksoii, mistä tässä jo sanoi8n ja jotka hävis.

KUKA sun tekstii on kopeloinut?Mihin hävisit vai vaihdoitko uuden lampun?

Yhteistyössä