Kuinka ruskettuneita ootte tässä vaiheessa kesää? Kuvia!

"vieras"
Ihan päivettynyt kyllä kaikista näkyvistä osista. Mutta en mitenkään ruskea. Samaa vauhtia entinen haalistuu ja iho kuoriutuu pois, kun uutta päivetystä tulee. Ei mitään toiveita huolettomasta kestorusketuksesta jonka ottaisi kesäkuussa ja saisi pitää koko heinäkuun. Jos viikonkin jatkuu viileä, niin olen taas talvipuvussani :p
 
Vissiin olen aika hyvin ruskettunut, (paljon puutarha- ja muita ulkotöitä), koska työkaverikin tuumasi tänään, että "ei tuollaista rusketusta Suomesta saa, varmaan oot ollu ulkomailla". Mä tuumasin, että ihan kotimainen väri tää on =)
 
Ulkoilen toki. Se kerta kun väriä on oikeasti tullu, oon huhtikuussa käyny kolmesti solariumissa ja sen jälkeen aina kun mahdollista, ollut auringon armoilla. Ja silti olin kaveriporukan kalpein.

Nykyään välttelen tietoisesti ja tarkoituksella auringonottoa.
 
64875
Vähän päivettynyt. Enempää en rusketukaan, ainoastaan palan joten välttelen suoraa auringonvaloa tai pidän suojaavia vaatteita. En kyllä muutenkaan ottaisi aurinkoa koska en halua syöpää tai lisätä ryppyjä ja muita muutoksia ihossa
 
"vieras"
Nykyään välttelen ruskettumista. Ulkoilen melko paljonkin ja siinä on työtä että löytää pitkähihaisia vaatteita, jotka ovat kuitenkin vilpoisia.

Ihotyyppini on helposti palava, enkä rusketu ollenkaan. Ihosyöpäriski siis korkea, joten turhaa kiusata nahkaansa. Lisäksi, mummuista näkee niin selkeästi ketkä ovat altistuneet auringolle paljon, en halua olla niin ryppyinen rusina vanhana.
 

Yhteistyössä