Kuinka pukeutuu kolmikymppinen äiti, ilman että näyttää teiniltä tai käävältä?

Kivat hyvämalliset farkut (HUOM siistit), rento pehmeä paita (valkoinen klassinen) ja vaikkapa musta pitemmänmallinen jakku. siihen vielä mustat kengät, kiva laukku ja pari korua, niin on tyylikäs ja klassinen look.

Farkut ja syystakki, eihän sitä shoppaillessa kait ihan ilman päällysvaatteita olla (jos ei satu omistamaan autoa ja aja sillä suoraan jumbon parkkihalliin oman kodin parkkihallista, jonne pääsee suoraan hissillä omalta kotiovelta). Ja takin alla mulla on joku siedettävä paita, joka on hommattu vaikka Aleksilta.

Minä laitan itselleni peruskaupunkivaatteiksi esim. istuvat farkut, saappaat, paidan ja neuleen. Musta villakangastakki ja kiva huivi sekä laukku viimeistelevät asun. En pidä itse jakuista, tunnen niissä itseni tantaksi. Pidän myös mielelläni mekkoja, joiden kanssa käytän yleensä saappaita ja neuletakkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
kolmekymppinen kun ei ole enää teini niin varmaan hoksaa siksi olla piittaamatta siitä mitä muut hänen pukeutumisestaan ajattelevat B)

Ei ap nyt ajatellut varmasti, mitä muut ajattelevat. ei halu olla tyylikäs automaattisesti kerro, että haluat miellyttää. itseäkin voi välillä ajatella, vaikka onki lapsia, ei se ole niiltä pois... huoh, kai se on, että mitä virttyneemmät verkkarit ja rumemmat vaatteet, sitä parempi äiti... :/

Minkälainen persoona on henkilö, jonka ainoa missio ulkonäöllisesti näyttää kolmekymppiseltä kotiäidiltä? :D

Mitä väliä miltä kenenkin mielestä näyttää? :whistle:

MUN mielestä tyyliin bootcut farkut(hiukan puntti levenee alas), ladyfit t-paita ja nuorekas kampaus(ei mummopaplaritukkaa tai mummopermistä) niin on jees. Noin ite pyrin suurpiirtein pukeutuun ja oon 34v :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Minkälainen persoona on henkilö, jonka ainoa missio ulkonäöllisesti näyttää kolmekymppiseltä kotiäidiltä? :D

Mitä väliä miltä kenenkin mielestä näyttää? :whistle:

kunhan ei itteensä "samaan muottiin" laita ...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:
Minä laitan itselleni peruskaupunkivaatteiksi esim. istuvat farkut, saappaat, paidan ja neuleen. Musta villakangastakki ja kiva huivi sekä laukku viimeistelevät asun. En pidä itse jakuista, tunnen niissä itseni tantaksi. Pidän myös mielelläni mekkoja, joiden kanssa käytän yleensä saappaita ja neuletakkeja.

Nyt on tullu myyntiin sellasia tosikivoja puvuntakki-tyylisiä mustia jakkuja, jotka näyttää viel tosi nuorekkailta! :)

Toi sun tyyli on aika sama, kuin mun.

Uusimmat

Yhteistyössä