Kuinka puhua mies ympäri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiputintti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiputintti

Vieras
Siis kun sille pitäs perustella niin että putkiaivoinen mieskin sen ymmärtää, että me tarvitaan välttämättä kolmas koira! \|O Kasvattajalta oon jo kysellytki, olis tosi edullisesti ja hyviä pentuja! Kyllähän toi äijä välillä jo melkee myöntyy, mutta sitte tulee joku "järkevyyspuuska" ja nousee puihin... Ois paljon mukavampaa jos koiran ostosta ei tulis kamalaa perheriitaa. Ja siis tästä koiran hinnasta ei ole kyse, vaan muuten kokonaisuutena tämä asia. Ja tässä olis mulle semmonen harrastus mikä kiinnostaa, joku kansalaisopiston kudontapiiri ei pljon nappaa! :whistle: No varmaan tulee taas kommenttia siitäkin kuinka mies on oikeessa mutta niitä en nyt kaipaa! B)

On harrastuksia joita voi harrastaa yksin ja harrastuksia joihin tarvitaan mukaan molemmat. Koira homma on yks niitä joita ei ikävä kyllä voi yksin harrastaa, kyllä se vähän miestäkin liikuttaa montako elukkaa jaloissa pyörii. Toki on monta syytä (esim. jalostukselliset näkökannat) miksi yhdessä huushollissa pitää olla monta koiraa (sillon tuskin tosin tulee "hyvä ja halpa", sellaistahan ei olekaan, kysymykseen) mutta kukaan ei voi kasvattajaksi ryhtyä jos puoliso vastustaa...
Miksi muuten "välttämättä tarvitset" lisää koiria?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 12:19 tiputintti kirjoitti:
Siis kun sille pitäs perustella niin että putkiaivoinen mieskin sen ymmärtää, että me tarvitaan välttämättä kolmas koira! \|O Kasvattajalta oon jo kysellytki, olis tosi edullisesti ja hyviä pentuja! Kyllähän toi äijä välillä jo melkee myöntyy, mutta sitte tulee joku "järkevyyspuuska" ja nousee puihin... Ois paljon mukavampaa jos koiran ostosta ei tulis kamalaa perheriitaa. Ja siis tästä koiran hinnasta ei ole kyse, vaan muuten kokonaisuutena tämä asia. Ja tässä olis mulle semmonen harrastus mikä kiinnostaa, joku kansalaisopiston kudontapiiri ei pljon nappaa! :whistle: No varmaan tulee taas kommenttia siitäkin kuinka mies on oikeessa mutta niitä en nyt kaipaa! B)

:hug:

Samanlainen ongelma mulla, tällä hetkellä taloa asustaa veteraani-ikäinen ja haluaisin uuden ottaa kasvamaan harrastuskaveriksi, mutt kun ukkoni mun ei ole niin vannoutunut koira ihminen kun minä! \|O
Luvannut on kyllä ett kun veteraanista aika jättää ja kun muksut isompia niin sit uusi! mutt mitkäs on sit ne syyt ettei voitaisi ottaa!
Ja nyt mulla tiedossa sellainen yhdistelmä joka harvoin saatavilla!

Tsemppiä sinulle! kertoilehan sitten kuinka kävi laita vaikka y-viestiä minulle!
Meille jos tulee se pentu niin se toteutuu vasta syksyllä!

Meillä painitaan saman asian kanssa. Kolmas koira ei tosin vielä ajankohtainen, kun nykyisetkin vielä aktiivisessa harrastusiässä, mutta parin vuoden päästä kun toinen jää eläkkeelle, niin isäntä pitäs saada taipumaan.

No nyt ollaan sitten siinä tilanteessa että mies kyseli illalla että millonkas sen pennun saa hakea.... :whistle: Että se siitä, pentu tulee heinäkuun puolivälissä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 08:33 tiputintti kirjoitti:
No nyt ollaan sitten siinä tilanteessa että mies kyseli illalla että millonkas sen pennun saa hakea.... :whistle: Että se siitä, pentu tulee heinäkuun puolivälissä!

ONNEE TEILLE! :hug: :flower:
Saanko kysyä ett mikä on rotu?!?

Yhteistyössä