Kuinka pitkät jalat omistat? Mittaa !! Haluaisitko pidemmät jalat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
82cm haarovälistä kantapäähän. En oikein tiedä kummalta puolelta pitäis mitata. Kokonaisuudessaan olen 167cm, ja mun mielestä mulla on ihan kivan pitkät jalat.

[QUOTE="Persjalkainen";25234072]78cm, olen 169cm pitkä.
Käytän 34" lahkeita.[/QUOTE]

Niin juu, ja tahtoisin ehkä hiukan pidemmät.. 32" lahkeet on siis liian lyhyet, mutta 34" riittäis kyllä vielä mittaa pidemmillekin jaloille.

Mittaatteko seisten vai istuen? Mulla sisäjalka haaroista jalkapohjaan seisaaltaan 75 ja istuen 80 ja oon 157 pitkä ollut viimeisessä mittauksessa 15-vuotiaana... ja mielestäni oon aika persjalkainen.

Mä en vieläkään tiedä että pitääkö ne mitata lattiasta keskelle haaroihin vai nivustaipeisiin (eli luuhun melkein). Siispä en myöskään tiedä että onko mun jalat 78cm vai 81,5cm. Oon kokonaisuudessaan 166cm ja kukaan ei oo lyhytjalkaiseksi sanonut että kai nuo on sitten ihan ok.

[QUOTE="Persjalkainen";25234072]78cm, olen 169cm pitkä.
Käytän 34" lahkeita.[/QUOTE]

Miten ihmeessä käytät 34 tuuman lahkeita, jos jalkasi ovat 78 cm pitkät. Tuo 34 tuumaa on 85 cm.

Joskus mittasin, sisäpituus lattiasta haaroihin 72 cm, 154 koko pituus. Eihän ne pitkät ole, mutta verrattuna selän pituuteen täysin sopusuhtaiset, koskaan ei ole ainakaan persjalkaiseksi väitetty.

Usein ihmiset hämmästyvät todellista lyhyyttäni, koska ilman vieressä seisovaa verrokkia näytän ihan normaalikokoiselta koska kroppani mittasuhteet ovat kaikinpuolin sopusuhtaiset.

Jos nyt jollakulla on niin tylsää että pitää laukoa tollasia persjalkakommentteja ni aivan sama, sitten olen. Pidempiä jalkoja en kaipaa, ihan hyvä oon näin.

En varsinaisesti jalkojen pituutta toivo, mutta varpaiden pituutta kyllä. Mies tykkää "hitokseen" hyvännäköisistä varpaista ja haluaisin sellsiset... siis esimerkkinä seuraava jos joku ei ymmärrä.

[/i,g]http://4.bp.blogspot.com/_FBmk-czCJKo/TPZcTeUqe-I/AAAAAAAAAfw/vgOisvvJlAs/s1600/OgAAAKePYkdxYEtfe84fSOytOHEp_l6g2jblihSDNCnyqg3p11cPd6LAqRvnDVMWYJ6xs9DyUEL3h4hjBoQk5q99aF8Am1T1UHch74ZhbUjtfu81cTbojlN1dmJN.jpg[/img]

Yhteistyössä