V
vauvallinen
Vieras
Kun ajatte pitkiä matkoja (siis useamman tunnin) niin kauanko te ajatte yhteen menoon kun vauva istuu turvakaukalossa? Pientä vauvaa ei kai saisi ihan älyttömiä aikoja istuttaa siinä? Meillä 3kk ikäinen vauva ja mietin, että kun talvella (talvinopeudet hidastaa matkaa ) mennään mummolaan niin voiko vauva istua koko matkan ilman pysähdyksiä kun matkaaika tulisi olemaan n.4h?