Kuinka pitkälle luottotiedot seuraa mukana? Mihin pitäisi muuttaa,että ei olisi rasitteena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan oikeasti suunnittelet muutavasi vieraaseen maahan sen takia että olet itse ryssinyt raha-asiasi? mitäs jos vaikkapa maksaisit velkasi pois? milläs rahalla sä sinne muualle muuttaisit jos sulla ei ole velkojas maksaa?

Siksihän mä olen ulkomaille menossa ,että saan maksettua velkani pois :) Jo mitenkään arvon mammutit pystyy asiaaa ymmärtämään.
Ruotsista on tarjottu töitä,mutta en lähde jos luottotiedot seuraa mukana koska minulle ei ole siitä mitään hyötyä silloin. Maita on muitakin mistä olisi mahdollisuus työtä saada.
Ja en ole menossa mihinkään lainatiskille heti jos ollenkaan :D Ihme ajattelutapa.
Kun kerta ette tiedä kysymykseeni vastausta niinolisitte hiljaa, kiitos

No jos on velkaa suomalaisille ja eurooppalaisille, on luottotiedot menneet Euroopan talousalueella. Mutta jos on lisäksi sössinyt VISA:n ja Mastercardin tms. ylikansallisten luottoyhtiöiden kanssa, on luottotiedot menneet kaikissa niissä maissa missä ko. firmat toimii.

Ja vähänpä näytät aloittaja sinäkin elämästä tietävän.

Siksihän mä olen ulkomaille menossa ,että saan maksettua velkani pois :) Jo mitenkään arvon mammutit pystyy asiaaa ymmärtämään.
Ruotsista on tarjottu töitä,mutta en lähde jos luottotiedot seuraa mukana koska minulle ei ole siitä mitään hyötyä silloin. Maita on muitakin mistä olisi mahdollisuus työtä saada.
Ja en ole menossa mihinkään lainatiskille heti jos ollenkaan :D Ihme ajattelutapa.
Kun kerta ette tiedä kysymykseeni vastausta niinolisitte hiljaa, kiitos

No mitä puhut sitten luottotiedoista? Tarkoitatko ulosottoa, kun kerran sanot, että:"Ruotsista on tarjottu töitä,mutta en lähde jos luottotiedot seuraa mukana koska minulle ei ole siitä mitään hyötyä silloin."? Eli vouti seuraa ruotsiin sujuvasti. Tiedoksi vain.

[QUOTE="123";26095784]No jos on velkaa suomalaisille ja eurooppalaisille, on luottotiedot menneet Euroopan talousalueella. Mutta jos on lisäksi sössinyt VISA:n ja Mastercardin tms. ylikansallisten luottoyhtiöiden kanssa, on luottotiedot menneet kaikissa niissä maissa missä ko. firmat toimii.

Ja vähänpä näytät aloittaja sinäkin elämästä tietävän.[/QUOTE]

Jaa kuinka niin? Sinä kun tunnut tietävän vähän enemmänkin niin anna tulla vaan

[QUOTE="sasa";26095789]No mitä puhut sitten luottotiedoista? Tarkoitatko ulosottoa, kun kerran sanot, että:"Ruotsista on tarjottu töitä,mutta en lähde jos luottotiedot seuraa mukana koska minulle ei ole siitä mitään hyötyä silloin."? Eli vouti seuraa ruotsiin sujuvasti. Tiedoksi vain.[/QUOTE]

Ihan normi kysymys,etkö ymmärrä? Seuraako luottotiedot mukana mihin asti? Se oli kysymys ja siihen vastauksen halusin, en mihinkään muuhun.

Löysinkin toisen paikan missä hieman normaalimpaa väkeä kun täällä ja heillä asiasta on näköjään tietoa toisin kin täällä. Kiitos tyhjästä ja vittuilusta :)

Yhteistyössä