kuinka pitkät jono IVF:n Keski-suomessa(jyväskylässä)

Eipä jonoja juurikaan ole.
Meillä tuli marraskuussa ivf:stä nega ja seuraava tehtiin nyt helmikuussa.
Tosin pääsiäisenä ovat kiinni.Samoin kun vappuviikon ja sitten alkaakin muistaakseni kesäkuun alusta kesäsulku mikä kestää elokuuhun.Eli nuo saattavat viivästyttää hoitoa.
 
Joo ja sitten vastaus toiseen kysymykseen.
Eli terveyskeskuslääkäri laittaa lähetteem keskussairaalaan mistä ottavat sitten teihin yhteyttä.Varataan suunnittelukäynti johon kummatkin osallistuvat.Sitten tulee labrakokeita,spermanäytteitä ja muita tutkimuksia joiden perusteella mietitään jatkohoito
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 23:03 helmi kirjoitti:
Eipä jonoja juurikaan ole.
Meillä tuli marraskuussa ivf:stä nega ja seuraava tehtiin nyt helmikuussa.
Tosin pääsiäisenä ovat kiinni.Samoin kun vappuviikon ja sitten alkaakin muistaakseni kesäkuun alusta kesäsulku mikä kestää elokuuhun.Eli nuo saattavat viivästyttää hoitoa.
Mä kun taas oon kuulu et yli 6kk ois jonot. Tietty noi on nyt siis kuulopuheita. Kauanko jonotitte tuohon eka ivf:n? Me ollaa oltu yksityisellä insseissä, mutta julkiselle oltaisiin ivf:n menossa. Tekeekö ne ivf:t In-tiimissä, vai miten teillä on ollut?
 
Eka ivf tehtiin meille jo muistaakseni 2004.Maaliskuussa varmaan saatiin lähete ja eka aika eli sunnittelukäynti oli huhtikuun lopulla ja toinen sitten toukokuussa.Mutta varsinainen hoito oli elo-syyskuussa juuri tuon kesäsulun takia.
Nyt sitten seuraava on joko tässä keväällä tai sitten menee syksyyn.Riippuen ihan mun kierrosta.
 
Me olimme tammikuussa eka käynnillä, toisella käynnillä helmikuun alussa, jolloin kuulimme verikokeiden tulokset ja suunniteltiin hoito, joka siis on IVF. Nyt odottelen menkkoja, jotta voin aloittaa hormonit, tässä kuussa siis punktio ja jos hyvin menee niin alkion siirto! Marraskuussa sain lähetteen terveyskeskuksesta lapsettomuuspolille, joten ei kauaa joudu jonottelemaan!
 

Yhteistyössä