Kuinka pitkä vuoto km jälkeen?

Itselläni tuli toissapäivänä keskenmeno (ei kaavintaa), eilen lääkäri sanoi tarkastuksessa että vuoto voi kestää noin viikon. Sanoi että jos vuoto yltyy tai jatkuu pitkään, voi olla mahdollista että olis joku tulehdus, ja silloin kandee ottaa aika omalle lääkärille. En osaa tarkemmin sanoa, mutta näin mulle neuvottiin. Mutta luulis että kun sulla ei kipuja ole, ja jos vuotokin on vaan vähäistä ettei olis mitään häikkää, mut ainahan sitä voi lääkärille soittaa ja kysyä jos huolestuttaa.

plop
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 11:32 mari kirjoitti:
minulle sairaalan lääkäri sanoi,että vuoto voi kestää 3 viikkoa
Mulla takana nyt 2 keskenmenoa, ja molemmilla kerroilla vuosin miltei 2 viikkoa. Sairaalassa sanottiin, että jotkut voi vuotaa useammankin viikon, jopa 2-4 vkoa.
Se eka viikko oli rajumpaa vuotoa, mulla poistui kaikki raskausaines molemmilla kerroilla itsekseen, ilman lääkkeitä tai kaavintaa.
Nyt kovasti taas koitetaan raskautta ja ihan kauhea pelko on että tuleeko enää raskaaksi ja jos tulee niin eteneekö raskaus tälläkään kertaa!

mulla keskenmeno uudenvuodenaattona ja nyt taas alkoi vuoto viikolla kymmenen menneenä torstaina.mulla kolme lasta edellisestä liitosta ja uuden kanssa kaksi keskenmenoa.nykyisellä miehellä ei lapsia edellisestä liitosta ja hänen eksällään keskenmenoja kaksi samoilla viikoilla kuin minulla nyt.kuinka kauan katson vuotoja ,mitä teen jatkossa ?onko ehdotuksia?tämä käy voimille ,halauaisin vielä yhden yhteisen lapsen.

enkeli prinsessa
mulla oli 5 viikkoa sitten jälleen keskenmeno ja vuotoa kesti vain noin viikon...Aika lyhyen aikaa kyllä kesti ja viime viikolla oli vissiin ekat menkat, mut neki päivän ja pari päivää tiputteli...

Meillä takana jo kaksi keskenmenoa ja yksi kohtukuolema rv25 eikä elävää lasta ole vielä suotu vaikka kuinka haluaisimme...

Yhteistyössä