Kuinka pitkä aika teillä on mennyt ennen kuin olette päässeet seksin makuun synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Niin, eli kuinka pitkään on mennyt että synnytyksen jälkeen olette voineet harrastaa ja halunneet seksiä?
Me ollaan hyvin viriileitä miehen kanssa oltu aina ja nyt on eka synnytys edessä milloin vain. Vielä rakastellaan kun voidaan, mutta kauheaa ajatella joka kerta, että seuraava yhdyntä voi olla pitkänkin ajan takana? Onneksi on muutakin seksiä kuin se, mutta kokemuksia tästä?

Meilläkin eka kerta esikoisen syntymän jälkeen oli 3 viikkoa synnytyksestä! Halutti kyl kovasti, mut sitä ennen en uskaltanu, kun pelotti et tikit ym. sattuu siel alapäässä. Mutta ei tuntunu pahalta ;)
Ja meilleki suositeltiin et jälkivuodon loppumisen jälkeen vasta mut ei jaksanu odottaa. Kondomia käytettiin ettei tulis tulehduksia.

Tässä jo kolmatta kuukautta vedellään ilman seksiä, ei tee mieli, halut ei herää, itseä kenkuttaa. :(
Alapää ois valmis, mutta yläpää ei.

Varaudu siihen että tosiaan se hormonitoiminta saattaa saada seksihalut heittelemään häränpyllyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ihanaa, oikein piristäviä vastauksia! Mä oon kanssa kyllä aatellu, että vaikka kuinka se vauva on ykkönen ja vie ajatukset, niin ei saa ihan unohtaa sitä kumppania =)

Joo ei todellakaan.Meillä ainakin jos olis viikkokin väliä niin heti tuntuis varmasti että jotain tärkeetä puuttuu...

Meillä välit muutenki niin läheiset,pusutellaan ja halitellaan pitkin päivää,meidän suhde on vieläkin ihan ku vasta rakastuneiden. :D

Ja sellasena se varmasti tulee pysymäänkin,pidetään toisistamme niin hyvää huolta. :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eheiiiii:
Tässä jo kolmatta kuukautta vedellään ilman seksiä, ei tee mieli, halut ei herää, itseä kenkuttaa. :(
Alapää ois valmis, mutta yläpää ei.

Varaudu siihen että tosiaan se hormonitoiminta saattaa saada seksihalut heittelemään häränpyllyä.

tai sitten käy täysin päin vastoin, että haluttaa niin, että ei vaan voi olla irti miehestä. Minulla oli näin koko raskausajan sekä heti synnytysten jälkeen. Vasta puolen vuoden jälkeen synnytyksistä tuli sellainen väsymys, että seksi ei oikein jaksanut kiinnostaa.

Öö, muutaman ekan kuukauden kyselin;mikä seksi, onks se jotain syötävää?
Kaikkiaan varmaan puol vuotta mennyt, ennen kuin on alkanut sujumaan "normaalisti", aiemminkin oli ollut yrityksiä, mutta vissiin on kiittäminen kudostyyppiäni, ei oo paikat olleet valmiit..eikä kiinnostustakaan oo kyl hommaan ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Ihanaa, oikein piristäviä vastauksia! Mä oon kanssa kyllä aatellu, että vaikka kuinka se vauva on ykkönen ja vie ajatukset, niin ei saa ihan unohtaa sitä kumppania =)

Joo ei todellakaan.Meillä ainakin jos olis viikkokin väliä niin heti tuntuis varmasti että jotain tärkeetä puuttuu...

Meillä välit muutenki niin läheiset,pusutellaan ja halitellaan pitkin päivää,meidän suhde on vieläkin ihan ku vasta rakastuneiden. :D

Ja sellasena se varmasti tulee pysymäänkin,pidetään toisistamme niin hyvää huolta. :heart: :D

Juuri näin! Ei mulla ole hetkeekään ollu haluton olo raskauden aikana, joten tuskin ne halut ihan tyystin synnytyksen matkassa häviää. Ainakin luulen ja TOIVON niin!
Kyllä minusta arjen onni ja läheisyys löytyy juuri noista hellyyden osoituksista =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:

Juuri näin! Ei mulla ole hetkeekään ollu haluton olo raskauden aikana, joten tuskin ne halut ihan tyystin synnytyksen matkassa häviää. Ainakin luulen ja TOIVON niin!
Kyllä minusta arjen onni ja läheisyys löytyy juuri noista hellyyden osoituksista =) :heart:

Mulla väsymyksen takia ei seksi ollut ensimmäisen parin viikon aikana mielessä.. mutta sitten halut palaskin takasin ja ois voinu joka välissä ottaa pikavarvit, jos vaan paikat ois kestäny :D
Raskauden aikana kolme kertaa päivässä seksiä oli VÄHÄN.. teki tauotta mieli.

Kolme viikkoa. Se oli sellaista kokeilua varovasti, mutta varsinaiset himot palasivat kyllä joskus neljännen kuukauden kohdalla. Tulihan sitä harrastettua, mutta niin että ihan kävi kierroksilla, niin se tuli vasta myöhemmin.

Tuosta miehen näkökulmasta: Mun ukko sanoi että ei sillä ole mitään väliä. Tiedossahan se oli jo aiemminkin että ei ne paikat heti ole samanlaiset kuin ennen raskautta. Lapsen synnytyksen ajan oli jatkuvasti vierellä ja henki meinasi toisella hitsata kiinni kun näki vauvan pään olevan ulkona. Ei tullut mun ukon suusta mitään kuittia että onko lettu löysänä tjsp. Sanoisinkin aika pahasti jos kieltäytyisi seksistä tai sanoisi poikkipuolista sanaa johtuen siitä että synnytin *hänen* lapsensa.

Heh, tää on miullakin käynyt kyllä mielessä, ei nyt heti ensimmäisenä mutta hyvä tosiaan tietää että mikäli vaan paikat ja pää on kondiksessa niin ei tarvitse ikuisuuksia odotella... :D

Yhteistyössä