Kuinka pian +

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jennyli

Aktiivinen jäsen
26.07.2006
2 563
0
36
Eli kuinka pian teillä näyttänyt raskaustesti plussaa? Lähinnä kiinnostaisi tietää näiden ei niin herkkien testien kohdalla (esim. mitä saa isommista marketeista).
Itselläni näytti acon 10 vahvaa positiivista jo 10vrk hedelmöitymisestä (edellisessä rakaudessa).
Nyt olis kaapissa tollanen halppistesti ja menkkoja odottelen alkavaksi vajaan viikon päästä. Kummallisia oireita vaan ruvennu tulemaan :whistle:
Liekö valeraskautta :D

Mie testasin sillä RFSU:n testillä kp 27/26 (ja vielä iltapissasta) tosi selkeän plussan. Taino plussan ja plussan, viivan sain oikeelle paikalleen :D En tiedä, olisiko aiemmin näyttänyt mitä.

Toivottavasti ei ole siulla valeraskautta ;)

Minä testasin apteeekin b-sure merkkisellä testillä Kp 25/28-29. Eli kolme päivää ennen kuin menkkojen ois edes pitäny alkaa ja haalean haamun sain. Sit tein toisen testin kp 29 ja sain selkeämmän plussa viivan.

Ja toi testi ei ollu mitenkään erityisen herkkä, vaan taisi olla samaa luokkaa kuin nuo markettienkin testit

mä sillon ekassa raskaudessa testasin jo aika paljon ennen kun kuukautisten olis pitänyt alkaa, oisko ollu jopa melkei viikkoa ennen. tosin se raskaus meni kesken, nyt toisessa raskaudessa testasin joskus melkein viikkoa jälkikäteen plussan kun ei ollut ollenkaan raskas olo! :laugh: piruuttani sitten tein testin kun lapsettomien puolella sitä sanottiin ja olin aloittamassa clomi - kuurin, mutta eipä sitten tarvinnu aloittaa kun testi näytti plussaa!

Yhteistyössä