Kuinka pian...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulitte raskaaksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulitte raskaaksi?

Vieras
Haluaisin tietää, kuinka pian pillereiden poisjätön aikaan onnistuitte tulemaan raskaakasi? Itse jätin Jasmin- pillerit pois elokuussa, ja vauvahaaveet on kovat...Haluaisin vähän tiedustella keskivertoaikoja :)

hei! Mulla onnisti heti ensimmäisellä yrittämällä.... Tsemppiä van. Eiköhän se ole aika yksilöllistä miten onnistaa... Itse käytin ovulaatiomittaria apuna...

Vajaan 4 vuoden Mercilonien popsimisen jälkeen toisesta kierrosta onnisti. Kaverille kans aikoinaan toisesta kierrosta noin kolmen vuoden pillerikuurin jälkeen, merkkiä en muista.

Esikoinen tärppäsi neljännellä kierrolla 12 vuoden hormonaalisten ehkäisyjen jälkeen ( pillerit / rengas ), ja toinen lapsi ekasta kerrasta kun jätettiin kondomin käyttö pois.

Heti ensimmäisestä kierrosta ja yhdestä kerrasta.. Oli siis tarkoituksena säästää rahaa jättämällä kalliit pillerit pois, mutta eipä sitä säästöä sitten taida ihan hirveesti tullakaan:)

meillä pillereiden lopettamisen jälkeen 8:sta kierrosta tärppäsi...tosin niistä ensimmäiset 5kk:ta haluttiin katsoa miten kierto tasaantuu ja myöskin hoitaa häät ja häämatka kunnialla läpi, joten oikeestaan kolmannesta varsinaisesta yrityskierrosta pamahti plussa. Nyt 7 rv meneillään ja mukavalta tuntuu :) pillereitä napostelin 5 vuotta...

Taidan vetää pohjat... 20v. pillereitä, merkit vaihtuneet vuosien mittaan Trinordiol, Harmonet, Cerazette ja Meliane. Vihdoin tuli aika lopettaa niiden syönti ja toisesta kierrosta tulin raskaaksi ! Joten ei vaikuttanu ainakaan täällä hedelmällisyyteen. Rv 8.

Jätin pillerit pois noin vuosi ennen yrityksen alkua. Sitten tärppäskin heti ekasta kierrosta. Tunnen aina kun munasolu irtoaa, joten on helppo ennustaa ovulaatio ja "otollinen aika"...

yhteensä 4 vuotta hormonaalista ehkäsyä 3 vuotta melianen pillerit (ja jatkuva hiiva) sit ehkäsyrengas vuoden verran ja kaksi vuotta kesti raskautuminen. Plussatesti 2 viikkoa ennen ekaa hedelmöityshoitoa :)

ensimmäinen lapsemme sai alkunsa heti ekasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen,söin n.2vuotta diane novaa ja harmonetia.sen jälkeen käytössä kumit ja kun ne jätettiin pois,toinen sai alkunsa heti ja kolmas kun kumi taas unohtu:)
rv 7+2

Yhteistyössä