Eli kuinka pian synnytyksestä kilot ovat karisseet..? Ja vähän olisi kiva tietää paljonko niitä kertyi ja lähtöpainoa jne.. 
Itsellä lähtöpaino 92kg, nyt viikkoja 38+5 ja painoa kertynyt jo 12kg!! :x
Olin päättänyt että yli sadan ei tule ikinä paino menemään ja nyt ollaan sitten muutaman kilon sen yli menty
Nämä neuvolakäynti päivät on aivan hirveitä henkisesti, mulla on vain niin hirveä olo itsestäni ja kaikesta miltä näytän ym.
Sitä kun sanotaan että kyllä ne kilot sitten lähtevät niin mietin nyt että mitä se todella mahtaa tarkoittaa, että lähteekö ne todella niinkuin puhutaan. Ja suunnitelmissa on todellakin sitten kun vauva on syntynyt ja vointi sen sallii laittaa elämäntavat vähän uuteen uskoon, eli liikunta ja syömiset kondikseen.
Kiitos jos joku viitsii vastailla!
Itsellä lähtöpaino 92kg, nyt viikkoja 38+5 ja painoa kertynyt jo 12kg!! :x
Olin päättänyt että yli sadan ei tule ikinä paino menemään ja nyt ollaan sitten muutaman kilon sen yli menty
Sitä kun sanotaan että kyllä ne kilot sitten lähtevät niin mietin nyt että mitä se todella mahtaa tarkoittaa, että lähteekö ne todella niinkuin puhutaan. Ja suunnitelmissa on todellakin sitten kun vauva on syntynyt ja vointi sen sallii laittaa elämäntavat vähän uuteen uskoon, eli liikunta ja syömiset kondikseen.
Kiitos jos joku viitsii vastailla!