Kuinka pian paino pudonnut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jastu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jastu

Jäsen
20.09.2008
646
0
16
Eli kuinka pian synnytyksestä kilot ovat karisseet..? Ja vähän olisi kiva tietää paljonko niitä kertyi ja lähtöpainoa jne.. :)

Itsellä lähtöpaino 92kg, nyt viikkoja 38+5 ja painoa kertynyt jo 12kg!! :x
Olin päättänyt että yli sadan ei tule ikinä paino menemään ja nyt ollaan sitten muutaman kilon sen yli menty :( Nämä neuvolakäynti päivät on aivan hirveitä henkisesti, mulla on vain niin hirveä olo itsestäni ja kaikesta miltä näytän ym.
Sitä kun sanotaan että kyllä ne kilot sitten lähtevät niin mietin nyt että mitä se todella mahtaa tarkoittaa, että lähteekö ne todella niinkuin puhutaan. Ja suunnitelmissa on todellakin sitten kun vauva on syntynyt ja vointi sen sallii laittaa elämäntavat vähän uuteen uskoon, eli liikunta ja syömiset kondikseen.

Kiitos jos joku viitsii vastailla! :)

Esikoisen raskaudessa tuli 20kg (lähtöpaino 60kg) ja kilot tuntuivat olevan tiukassa. Ensimmäiset 10kg lähti kyllä suht helposti, mutta loput tuntui olevan mahdottomat pudottaa. Pääsin 65kg parhaimmillaan, johon olin tyytyväinen. Tuo 60kg on minulle ehkä vähän liiankin vähän, pituutta kun on 176cm. Tuohon 65kgn pääsemiseen meni varmaan kaikenkaikkiaan 2vuotta!!

Toisessa raskaudessa lähtöpainokin oli vähän enemmän (68kg) ja raskauden aikana kiloja tuliki vähemmän, vain 10kg.
Synnytyksestä on nyt 9vrk ja jo 7kg noista 10kgsta on lähtenyt ihan kuin itsestään. :) Toiovn mukaan pääsen vielä takaisin sinne 62-65kgn, mutta omalla kohdallani ainakin olen huomannut että parempi jos kilot lähtevät tasaiseen, rauhalliseen tahtiin, kuin jollain dietillä pudottaa nopeasti. Silloin ne tuppaavat tulemaan yhtä nopeasti takaisinkin.. :p

Palasin jälleen esikoisen ollessa n.1½v rakkaan, vanhan harrastuksen: ratsastuksen pariin, jolloin viho viimeisetkin raskauskilot hävisivät ja kroppa kiinteytyi nopeasti. Toivon että tästäkin loput kilot karisee ja pääsen tavoitepainooni, kunhan kroppa kestää taas aloittaa kunnon ratsastuksen.. :)

Peukkuja ja kovat tsempitykset sinulle tulevaan elämäntapamuutokseen ja painonpudotukseen!

Yhteistyössä