Kuinka pian luomumenkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anneli

Vieras
Hei! Kuinka kauan olette joutuneet odottamaan ekoja luomumenkkoja pillereiden lopetuksen jälkeen? Toista lasta ollaan yrttimässä ja ekoja luomuja ei kuuluu. Nyt kiertopäivä 40 ja testi näytti negaa. Mulla on kyllä aina olleet pitkät kierrot ongelmana. Olo on jotenkin niin turvonnut, että sais ne menkat kyllä jo tulla, kun kerran raskaanakaan en ole.

Onko jollain teistä käynnistetty menkat hormoneilla ja kuinka pian ehkäisyn lopettamisesta se on tehty?

Hei tuttu tunne.
Minä oottelin reilu neljäkymmentä päivää ja sieltä ne sitten loputa tulla tupsahtivat. Olo oli kyllä niin tukala että välillä ihan itkua väänsin ja rukoilin että josko ne menkat alkais ja pian. Varasin jo lääkärinkin hätäpäissäni kun olo oli niin sietämätön, mutta ei siellä sitten tarvinnutkaan käydä. Kierrot on olleet sen jälkeen 28 päiväisiä.

Minä söin yli 3 vuotta Harmonet-merkkisiä pillereitä ja kun lopetin ne toukokuussa, ekat luomumenkat tuli 28 päivän päästä. Sen jälkeen kierrot on olleet 26-30 päivää. Mulla oli ennen pillereitä aika säännölliset menkat ja Harmonethan on ymmärtääkseni matalahormoninen valmiste, niin varmasti nuo vaikuttavat kiertojen säännöllisyyteen pillereitten jälkeen.

Yhteistyössä