Kuinka pian loppuvat oireet?

Tuli alkuraskauden keskenmeno rv6+6 :'(

Nyt kysyisin kuinka pian voi olettaa oireiden loppuvan? Tuntuu vaan että enemmän oksettaa ja rintoja särkee... Kamala että ei millään saa rauhaa tältä, vaan väkisinkin ajattelee menetettyä raskautta oireiden jatkumisen myötä..
Keskenmenoa ei todettu ultralla, mutta lääkäri teki sisätutkimuksen.
Varmuus on kuulemma n.90%
 
gringa harmaana
Minulle lääkäri sanoi, kun menin tarkistuttamaan, että pitääkö tehdä kaavinta, että oireet loppuvat sillä hetkellä kun sikiö kuolee. Minulla edelleen oireita oli ja silloin vielä sitten elävä sikiö löytyikin, vaikka luulimme, että kesken on mennyt. Tämä oli rv 7+6
 
Mua kiukuttaa kun ei sitä ultraa tehty, tosin olisin joutunut ajamaan 60km lähimpään ultraan ja lääkäri sanoi että turha itseään kiusata enää sillä :/
No, aina voi toivoa parasta ja jos vaikka tämä pieni ihmisen alku minut jätti niin toivon seuraajaa jo tähän kiertoon...

Näitä on tässä kysellessä tullut paljon että luullaan kesken menneen, mutta terve vaavi sieltä on löytynyt. En vain usko että mulla niin hyvää säkää olisi!

Oireet vaan vaivaavat.. Eilen meinasin jo oksentaa ulkona kun tuntui että pala on kurkussa ja maha kiertää. Tosin kummassakaan edellisessä raskaudessa en ole oksentanut eikä muutenkaan pahaa pahoinvointia.
 

Yhteistyössä