Kuinka pian limatulpan irtoamisen jälkeen teillä on alkanut synnytys?

  • Viestiketjun aloittaja Minävaan rv 33+1
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tää nyt ei varmaan auta, mutta mulla on tullut molemmista vasta synnytyssalissa tuo tulppa ja olen ollut noin 4cm auki siinä vaiheessa. Kipeitä suppareita tullut tuota ennen 1-2 vuorokautta säännöllisesti.
 
hfghfgh
Mulla esikoisesta samana päivänä ku käynnistettiin ja toisessa irtos oisko ollu 2-4pv aikasemmin.. Ei se sitä välttämättä tarkota että synnytys käynnistyy jos limatulppa irtoo.. Yhdellä kaverilla irtosi siinä 31 tai 32 viikoilla ja lapsi synty 10pv yliaikaisena.. ja silloin kaverille sanottiin että pitää ottaa rauhallisesti, ettei tee mitään raskasta ja siitä se alottikin jo äippäloman..
 
"vieras"
Ekasta en edes huomannut, toisesta aika tasan viikko limatulpasta käynnistyi synnytys. Sulla on kyllä niin vähän viikkoja, että toivottavasti ei vielä synnytys käynnisty.
 
"Vieras"
Kuukausi. Limatulppa on uusiutuvaa tavaraa.

Siis kuukausi ennen h-hetkeä tulppaa irtoili reilusti. Koko raskaus muutenkin oli pelkkää supistusta supistuksen päälle. Paikat oli auko 2kk ennen synnytystä. Koko raskaus povattiin ettei kestä matkassa loppuun saakka vaan ennen aikojaan syntyy.
Vaam kuinkas kävi? Meni kaksi päivää yli lasketun ajan. :D
Ei kannata todellakaan toivoa noilla viikoilla syntyväksi.
 
"Jenis"
Esikoisesta limatulppa meni vasta salissa, kätilö avitti asiaa. Tokasta limatulppa meni kotona aamusella, ja lapsi oli sylissä 3h siitä. Välissä onneksi ehdittiin sairaalaan :)
 
"huhhei"
kyllä sitä sellanen pari kuukautta tuli klöntteinä pihalle, mutta verisenä vasta kun kalvot puhkes 4h ennen synnytystä ja sekin meni reilusti lasketusta ajasta ylitse..
 
"hui"
Ekan kanssa meni viikko siitä kun l.tulppa irtosi. Muista irronnut vasta salissa.
Toivottavasti sinulla ei vielä enteile synnytystä, vauvasi ei ole vielä valmis syntymään.
 
Elov
Ekassa irtos lääkärireissun jäljiltä ja synnytys käynnisty vasta 8pvä myöhemmin.
Tokassa en tavannut ollenkaan.
Ja kolmannessa irtos samalla ku ripuloin pöntöllä ja tajusin selkäkipujen olevan "niitä" supistuksia. Vauva syntyi reilun kahden tunnin päästä.
Nyt rv 37+3 ja odottelen että valkovuoto muuttuis ylipäätään limaisemmaks mikä lopussa mulle normaalii ilman tulppajuttujakin. :)
 

Yhteistyössä