Kuinka pian kuukautiset synnytyksen jälkeen

Niin, kuinka pian teillä on alkanut kuukautiset synnytyksen jälkeen? Poika on nyt 7 kk ja oli täysimetyksellä noin viisikuiseksi. Nyt syö jo paljon muutakin kuin rintamaitoa. Odottelen tässä niitä kuukautisia, kun olisi tosi kiva päästä yrittämään toista! Vaan ei kuulu! Moni olisi tästä iloinen...

Mulla alkoi viimeksi kun tyttö oli vuoden. Imetin 9kk ja siitä meni vielä 3kk ennen kun tuli ekat, Kerkesikin olla kahdesti kun olin taas raskaana, ja nyt meillä toinen ihana tyttö 3kk. Toivottavasti saan olla vielä ihan rauhassa sen vuoden verran. :heart:

mammutti84
Mulla kävi niin et ku jälkivuoto loppu nii heti tuli menkat,eli noin neljä viikkoo synnytyksestä,mutta niitte menkkojen jälkee ei tullu sit menkkoja 9 kuukauteen(imetin poikaa noin 8kk ikäiseksi).

unsku kipaisee
mulla alko menkat 2vko jälkivuodon jälkeen ja siitä lähtien on tullu 3viikon välein (täyimettäny olen, mutta ei vaikuttanu mitenkään) poju nyt 6kk

lääkäri ihmetteli jälkitarkastuksessa et miten noin nopeesti oon palautunu.. tarkisti oikein vielä et voiko olla mahd että menkat on ollu ja kyllähän se limakalvo oli paksuuntunu ja kaiken lisäksi sano et näkyy et toiset olis jo tulossa :/

Omppu-75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 22:04 pirpiz kirjoitti:
Niin olisin ollu kun j-vuoto loppui ni menkat alkoi! Neljä viikkoa siis;)

Näin täälläkin, sanoin jälkitarkastuksessa lääkärille, että taisi ne menkatkin olla, vaikka en koskaan niin kivuttomia ole kokenutkaan. Lapsi synty niin kuukautiskivut hävisivät (ihanaa)

Mari ja Viivi
Mullakin alkoi menkat heti jälkivuodon perään.Sitten tulikin 3:met peräjälkeen(ehkä viikko välissä) ja nyt ei ole 6vk:eek:on näkyny.Otin kyl kierukan joten se pisti varmaan menkka-asiat ihan sekasin :eek:

77mm harmaana
Ei ole menkkoja vielä näkynyt. Poika 7 kk ja imetyksen lopetin pari viikkoa sitten. Cerazetteja syön ja ne vissiinkin voi myös pitää menkat pois. Nyt Cerazetteja viimeinen liuska menossa ja sitten pitäisi menkkoja odotella jotta voisi aloittaa yhdistelmäpillerit. Tarkoitus ei ole ihan vielä toista alkaa odottaa.

Ao-NiiSkU
Ensimmäiset tuli joulukuun lopulla eli lähes vuoden olivat poissa. Imetin kyllä vuoden.
Toiset nyt menossa, toivottavasti ei tule enää... =) Toista siis yritellään.

Yhteistyössä