Siinä tulikin jo kysymys. Vedin hernettä nenään, kun anoppi tykkäsi ja neuvoi, että meillä on hemmoteltu lapsi. Ikää oli vauvalla kuusi viikkoa! Menin, ja menen edelleen, unia tapailevan vauvan luo, jos itku ei katkea kun hakee unesta kii. Tuttihan sieltä yleensä on hävinnyt ja nukahtaa sen saatuaan heti. Helppo nukutettava, ei tartte siis nukuttaa yöunille. Ikää siis oli tosiaan kuusi viikkoa. Sen ikäinen kun minun mielestä ei vielä hemmotteluja ole oppinut, kun opettelee vaan tähän maan päälliseen elämään, kohdun lämpö edelleen muistissa...
Siitä tuli mieleeni, että kuinkahan hyvin tulen sulattamaan anopin komentelut, kun lapsi alkaa olla isompi?
Ja sit toisin päin, sama kysymys teille, kuinka paljon uskallat komentaa toisten lapsia? Yleisillä paikoilla en rupee komentaa toisten lapsia, etenkään tuntemattomia, paitsi jos vaaratilanne uhkaa. Kotona komennan, jos näyttää että tappelua tulee tai paikat menee rikki.
Siitä tuli mieleeni, että kuinkahan hyvin tulen sulattamaan anopin komentelut, kun lapsi alkaa olla isompi?
Ja sit toisin päin, sama kysymys teille, kuinka paljon uskallat komentaa toisten lapsia? Yleisillä paikoilla en rupee komentaa toisten lapsia, etenkään tuntemattomia, paitsi jos vaaratilanne uhkaa. Kotona komennan, jos näyttää että tappelua tulee tai paikat menee rikki.