Kuinka paljon vaatekoko muuttui vauvan tulon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iita

Vieras
En taida olla ainoa joka tarvitsee synnytyksen jälkeen isompia vaatteita kuin ennen raskautta.
Kuinka paljon vaatekoko on teillä muuttunut? Minulla koko aiemmin 36 tai 38, nyt olen joutunut ostamaan jotakin 40-kokoistakin. Synnytyksestä jo 8 kk. Masentaa! :(

Mulla mahtui vanhat housut (koko 36) n.3kk synnytyksen jälkeen, vaikka raskauskiloja tuli 22. Lähtivät nopeesti pois. Paidat on kyllä isompaa kokoa kuin ennen, rintavarustus ei palannut ennalleen, vaan jäi sen verran suuremmaksi, että entiset paidat on napapaitoja. (En imetä enää )

No mä en taida mahtua muuhun kuin telttaan tällä hetkellä. Sikäli outoa, että olen painanut enemmänkin ja silloin käytin vaatteita joihin en enää mahdu...

Mun kohdalla taitaa syy olla siinä, että jouduin tosi pitkään olla pakkolevossa ja synnytyksestä palautuminen on edelleen kesken. Eli en oo pystynyt liikkumaan. Olettaisin siis että meikäläisellä on lihaksia surkastunut ja läskiä tullut lisää tilalle. Eli vaikka painoa on vähemmän kuin pahimmillaan on ollut, niin kuitenkin pinta-alaa on vielä enemmän, kiitos lihasta kevyemmän läskin |O |O

Vauva nyt 6.5 kk ja samat vaatteet menee kuin ennenkin. Yhdet housut jopa jotka oli liian pienet ennen raskautta menee nyt hyvin. Vaatekoko 38.

Sali ja kuntotanssi kannattaa.

aluks pieneni, siis jahka synnytysmahasta oli päässyt eroon. Sen jälkeen on mennyt vanha koko. Tuntuu vaan sekin suurelta, kun välissä oli pakko ostaa hoikempivyötäröisiä housuja esim. :/

Yhteistyössä